Recenze (859)
Zaklínač - Čtyři marky (2019) (epizoda)
Tady je blbě snad všechno. Kamera, dialogy, střih, hudba – celkově naprosto směšně vystajlovaný a přitom jak z nějaký kulisový televizní inscenace. Nedokoukal. Nasrat.
Zaklínač - Začátek konce (2019) (epizoda)
Nalíčený hezouni s lehce ušmudlanou tváří (protože středověk), ale excelentní manikúrou, pečlivě oholenou tváří a zarovnanym obočím, vedou ňáký jalový dialogy. Uvidim, zda to druhej díl někam posune, ale ta celková vyžehlenost mě trošku uráží.
Dokonalý trik (2006)
Herecky excelentní zábavná jednohubka vyžadující pozornost, takže jsem si to musel pustit znovu od začátku, neboť jsem si při tom četl o Černobylu – a neměl nic ani z filmu, ani z četby. Že David Bowie hraje Nikolu Teslu, to je jen taková bonusová zábavná třešínka na dortu.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Abramsův průvodce po jedné předaleké galaxii. Díky neustálýmu hopsání z planety na planetu to vizuálně neni ani na chvilku nuda, dějově je to ale po všechny chvilky ukolébavka; a závěr s Palpatinem je dočista dementní. Ale celkově bych to průserem nenazval.
Manželská historie (2019)
Na to se fakt nekoukalo příjemně a asi v tom je ta síla.
The Florida Project (2017)
Ten konec...
Love, Death & Robots - Alternativní historie (2019) (epizoda)
Gluugsnergluug. OK.
Banda (2019) (seriál)
Čekal jsem, že budu podobně vyhejkanej jako u Hancocka, ale tady z toho moc sálá cílení na drsňácky alternativní adolescenty, umně maskovaný některejma scénama a dialogama (takže v kinech by to mělo Rkovej rating), avšak stále prokouknutelný. EDIT: Třetí série je taková haluz, že o hvězdičku zvyšuju. Spoiler! Ubodat bandu chlapíků dildama je kurevsky originální a současně vtipný i děsivý. Konec spoileru.
Last Christmas (2019)
Jako romantická jednohubka s poněkud překvapivym zvratem a zcela nepřekvapivym závěrem to funguje dobře asi zejména díky tomu panoptiku zcela nepravděpodobnejch postav. Brexitový poselství je nenásilný, Emilia je roztomile na zabití, Londýn je patřičně vyžehlenej, Vánoce jsou tam jen jako kulisa, herci jsou všichni sympaťáci a tak jedinej zásadní problém tohohle filmu se odehrál v roce 2003 a stal se tehdy laťkou nepřekonatelnou.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Horory bez lacinejch lekaček já rád. Navíc herecky rozkošný, hlavně ten týpek z Farga. A je dobrý, že se tam nijak nevysvětluje původ a smysl těch párožroutů. Prostě existujou a vyžíraj. Za mne fajnovejch lepších sedmdesát, páč na osmdesátku mi připadalo moc blbý to oživení hotelu po tolika letech.