Recenze (2 485)
Patrola (2012)
David Ayer a policajti, to ide k sebe ako ja a zinger. Vysledok je preto opat vynikajuci, teda presne taky, ako boli nastavene ocakavania :)
Dredd (2012)
Fajne krvavy akcnak, ktoremu zasadenie do "RAIDoveho" prostredia velmi svedci. Lena Headey je super zaporacka a Karl Urban urcite lepsi Dredd ako ten Stalloneho. A vobec by mi nevadilo pokracovanie...
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
V podstate by som sa mohol podpisat pod POMOv komentar. Je to vizualne krasne, ale akosi bez srdca. Po predchadzajucich filmoch Burtona som do Frankenweenieho vkladal velke nadeje. Zostali vsak nenaplnene a som zvedavy, ci sa este vobec niekedy podari Burtonovi ocarit ma, ako to robieval pravidelne, no naposledy sa mu to podarilo pri Corpse Bride. A to je na rezisera je kalibru veru davno. 2,5/5*
Neobyčejný život Timothyho Greena (2012)
Prirodzene mile, hrave, prijemne, hrejive, dojemne. Nerozumiem, preco sa kinodistribucie a dramaturgovia slovenskych televizii vyhybaju takymto snimkom.
Bourneův odkaz (2012)
Hoci to nie je klasicky Bourne, citit ho tam za kazdym rohom, Gilroy a spol. ma vyborne zabavili a ja som preto velmi spokojny.
Obchod za rohem (1940)
Prvy film, co som od Lubitscha videl a hned som pochopil, preco ho moj oblubeny Billy Wilder mal tak rad. Shop Around the Corner je klasicka romanticka komedia v tom najcistejsom a najlepsom zmysle, moze len zaboliet, ze v dnesnej dobe sa proste taketo filmy netocia. 4,5/5*
Šest výstřelů (2012)
Lacna balkanska produkcia je sice ocividna, avsak konecne bezchybne previazana s dejom a nebyt zbytocne premrstenej stopaze, dal by som aj viac. Az prekvapivo dobre..
Bez kalhot (2012)
Bola tam nejaka komedialna zlozka? No neviem. Ide skor o klasicku dramu o chlapikovi, ktory nieco chce a aby to dostal musi spravit nieco ine, popri tom sa stane zopar dalsich veci a na koniec zisti, ze chce vlastne nieco uplne ine. No hold. Taky je zivot, ale preco sa mam popritom pozerat takmer dve hodiny na pansky striptiz a prototypneho antiherca Tatuma? To mi nejako Soderbergh nezodpovedal.
Vzpoura ve věznici Carandiru (2003)
Hnusne, depresivne, spinave, ale neuveritelne posobive. Film, ktory by som nechcel prezit.
Nemají pokoj svévolníci (2011)
Film vyzaduje od divaka vysoku mieru pozornosti, pretoze sa v dvoch paralelnych vysetrovaniach da lahko stratit. Vdakou za to je vsak paradny kriminalny zazitok s vybornym koncom. Dufam, ze ten remake, ktory udajne planuje Stallone sa konat nebude.