Recenze (2 530)
Past (1997)
slušné herecké obsadenie, zaujímavé zimno-horské prostredie, nadpriemerný krimi thriller.
Služebníci (2020)
škoda slov, spackaná téma, herci aj scenár.
Policejní odznak - Série 5 (2006) (série)
najprotivnejsí Whitaker, akeho som kedy videl
Sahara (1995) (TV film)
stare ale dobre
Bod zlomu (1991)
výborná dvojica hercov vo zvláštnej atmosfére adrenalínu a kriminality
Brankář (2018)
silny príbeh, s pekne vykreslenou atmosferou spoločenskych udalostí v povojnovom anglicku,
Láska všechno překoná (2019) (TV film)
Najpríšernejšia primitívna naivná kanadská romantika, aku som doposial videl
Nejvyšší pocta (2019)
Bezhranične pateticke zveličovanie hrdinstva amerických vojakov v nezmyselnej vojne vo Vietname
J. Edgar (2011)
CAKAL SOM OD EASTWOODA ROZHODNE VIACEJ. Prvá polovica bola predsa len zaujímavejšia. k filmu sa nehodno vraciať.
Periskop nahoru a dolů (1996)
nic moc, predvídatelny priebeh, k filmu sa nehodno vrátiť.