Recenze (2 537)
Enola Holmesová (2020)
mladšia sestra Sherlocka "predbehla" svojho brata (vlastne oboch) aj svoju mamu a pomohla vvyriešiť politicku krízu v anglicku na začiatku XX. storočia.
Summerland (2020)
slušná vojnová dráma, s dobrým hereckým výkonom Gemmy Arterton. Pekný príbeh rodinného charakteru, predpokladám, že viac zaujme diváčky (alebo divákov čo toho už na svete preskákali viacej).
Bravados (1958)
Fanúškovia Gregory Pecka si prídu na svoje. Slušný western ukončený jemnou katolíckou bodkou.
Gigant (1956)
western s taylorkou v jednej z hlavnych úloch. Nenaplnila moje očakávanie. Western kde behaju kravy a po uliciach autiaky už nie je westernom :(
La Révolte des innocents (2018) (TV film)
zaujímavý dobový snímok. Téma akoby stále žila čo ľudstvo ľudstvom je. Chudoba, socialne podmienky, spupnosť bohatých, tak ako presne vystihla UNA: "justícia nemá páky na tých, čo majô v rukách moc " .. Ach jo do kedy ešte ???!!!!
Hlavu vzhůru! (2015)
neustále výbuchy, prehrešky, a správanie sa Malonyho ako aj nikam nevedúce sedenia u sudkyni postupom času dodávali filmu nudnú fazónu. Rozhodne som od filmu čakal viacej.
Plíživý měsíc (1968)
Gregory chrani belošku s indianskym synom proti indianovi načelnikovi, ktorý chce naspäť svojho syna. Pozabíja pritom kopec ľudí, na stanici v dostavníkovej krcme ba aj Gregoryho kamaratov, napokon ostane gregory sám a poslednu polhodinku filmu bojuje striela poraneny do ruky i nohy aby napokon toho zlosyna zabil. doplazí sa domov a šluss, koniec, filmu asi už boli všetci tvorcovia ustatí.
Stíny Manhattanu (2016)
film na mna pôsobil príliš nostalgicky tak ako aj herecky prejav Brodyho.
Návrat do budoucnosti III (1990)
tretie pokračovanie zašlo (podľa očakávania) až do westernového obdobia, vyzeralo to skôr ako paródia, dobre si tam vystrelili s Eastwooda ... hihi.
Návrat do budoucnosti II (1989)
Spielberg opäť nesklamal. Dokonca druhe pokračovanie pokladám za o čosi lepšie.