Recenze (749)
Pururambo - prales, kde se zastavil čas (2005)
Čirá extáze.
Farmář hledá ženu SK (2010) (pořad)
Nedá sa. Ani pražákovi.
Skyfall (2012)
Sterilní nuda obřích rozměrů, kterou zachraňuje jen ucházející old school finále. Blamáž a jeden z mnoha filmů, které okolo mě prošly a nezanechaly vůbec nic, jen pocit promarněneho času.
Zlá krev (1986) (seriál)
Bohužel až příliš poplatné době vzniku, ale pořád docela dobré. Nutno ovšem vyzvednout dokonalý výkony Luďka Munzara a Jiřího Valy. To byla dokonalost.
My všichni školou povinní (1984) (seriál)
Dosti depresivní seriál, ale v porovnání s peklem, které se točí dne, hotový skvost. Sice tu někdo vykládá jak byl prorežimní, ale já si toho až na oslovení soudruhu a soudružko a semtam nějaké kecy soušky ředitelky na poradě, nevšiml. Úvodní znělka a vlastně veškerá hudba navozuje atmosféru, jakoby seriál byl z prostředí hřbitova a ne školy, tady myslím, mistr Hapka příliš tlačil na pilu.
Ztracen ve vesmíru (2011)
Přišel jsem, viděl jsem, nepochopil jsem, nehodnotím.
Řím (2005) (seriál)
Dokonalost.
Ghost Rider (2007)
Hořící lebza má svoje neopakovatelné kouzlo.
MasterChef (2012) (pořad)
Porota potopila celý pořad. Banda ubožáků jejichž jedinou viditelnou kvalifikaci je, ze se nerozpakuji křičet a vulgárně soutěžícím nadávat. Tv zNova opět dokazuje, že neodvratně směřuje ke dnu, na kam již dávno patří.
Svatá čtveřice (2012)
Něco tak usmoleně upoceného, zcela pod úrovní jakéhokoliv vkusu, se jen tak nevidí. Hnus.