Recenze (303)
Kostlivec (2023)
Takový pěkný domácí strašení...ve tmě paráda
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Peknej krvak, ale o moc vic ne…remake neprekonan a original? Pche…
Hellraiser (2022)
Tohle není Hellraiser, bohužel...Tohle je horor s nakyma bubákama a partou debilů...A to jsem se tak těšil...
Predátor: Kořist (2022)
Těšil jsem se, ale kromě pár pěknej gore záběrů jsem nic extra neviděl...škoda...
Armáda mrtvých (2021)
Popcornová letní zábava plná lásky ,přátelství a "hereckého koncertu" p. Bautisty, ve které každý záběr trvá o 3 minuty dýl než by měl...a taky je tam pár zombíků a atomovka...
Čas (2021)
Tesil jsem se a prd...
Duna (2021)
Výborná hudba , vizualně krásný , málo červů....
Paroží (2021)
Dobry to bylo…slušná atmosfera
Hlasy (2020)
Za mě to teda zase taková bomba nebyla...prostě takovej španělskej horor od Netlixu - nic víc, nic míň...
Chalífát (2020) (seriál)
Cekal jsem to po vsech smerech extremnejsi...tohle ja takove klouzani po povrchu...