Recenze (708)
Kaleidoskop - Žlutá (2023) (epizoda)
První, zatím to vidím jako docela nepochopitelné.
Kaleidoskop - Zelená (2023) (epizoda)
Druhá epizoda..
The Last of Us - Nakažení (2023) (epizoda)
O chlup lepší, jak první epizoda, hlavně kratší a rychleji to uteklo.
Emily in Paris - Bod varu (2021) (epizoda)
Pořád stejný průměr, ikdyž hodnocení zčervenalo.
Blade Runner 2049 (2017)
Dlouhé, dlouhé, ani mi to nic neříkalo.
Emily in Paris - Jules a Em (2021) (epizoda)
No. Nejlepší byla četba dopisu. Jinak se to táhlo a táhlo.
Emily in Paris - Jak se dostanu do St. Tropez? (2021) (epizoda)
Z první řady si pamatuju, jak někdo pronesl slova, že Camille je krásná blondýna. Šak je každej díl škaredší a škaredší, ble. A to se ještě celej díl skoro točí kolem ní. Nebavilo, nepobavilo.
Ozark - Smutný konec (2022) (epizoda)
No, skončilo to podivně a asi ne tak, jak bych čekala a jak bych si přála. Nicméně, snad už je to úplný konec.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Nerozumím a nepobrala jsem vůbec nic.
Tajná posedlost (2019)
Nedávalo to smysl a zůstala jsem s nezodpovězenými otázkami. Ale napnutá jsem byla.