Recenze (708)
Víkend (2005) (pořad)
Některé reportáže berou dech a hrnou slzy do očí.
Let's Dance (2006)
Bohatá princezna, chudý rebel. Tito dva se hledali, až se našli (a to i v tom soukromém životě) a vymysleli spolu choreografii, která je skvělá, záživná, romantická. Už od mých deseti let je Step Up mým oblíbeným tanečním filmem a tím top tanečním pro mě i nadále zůstává. Poprvé jsem se s ním setkala, když jsem byla na návštěvě u kámošky, ta z ničeho nic něco zapla na pc s tím, že je to o týpkovi, co rozmlátí školu a místo toho, aby to zaplatil, v ní začne tančit. Škoda, že jsem se při navštěvování hip-hopu nedokázala pohybovat a uvolnit stejně jako Jenna, což byl můj velký sen. Jen by mě propánakrále zajímalo, proč se anglický název "přeložil" do angličtiny!??
Za trnkovým keřem (1980)
Třetí díl už nebyl potřeba. Ztratilo to svoje kouzlo, nic napínavého, jako v těch předchozích, už zde nebylo, vlastně mě nikdy moc nebavil.
Přátelé - Jak si Joey přivedl novou slečnu (1997) (epizoda)
Chrchlající a chrblající Phoebe se mi líbí a její velký hit mi zní v hlavě neustále. "Pochodují kozy, dolů ulicí, pochodují kozy, bobky trousící."
Comeback - Zlatá ledvina (2010) (epizoda)
Za mě asi nejlepší díl ze všech. Eva Leinweberová a její scény na pracáku jsou skvělé!
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Miloučké obsazení, komedie i samotný nápad.
Účastníci zájezdu (2006)
"Ještě jednou mi řekneš čumáčku a rozbiju ti palubní mikrofon!" Komedie povinná na všechny zahraniční zájezdy. A ten šum moře k tomu!
Bláznivej tábor (2007)
Takové lehce nadprůměrné pokračování skvělé Bláznivé školky. Cuba se snaží, ale až na pár vtipných scén to moc nevychází.
Kráska a zvíře (2012) (TV film)
Sympatická kráska a nafintěný princ. Ale pohádka se povedla.
Romeo, Julie a tma (1959)
Závěr mě dostal.