Recenze (331)
Trans (2013)
Dějově to jen svištělo, jízda se spoustou vychytávek, ale taky zbytečných nepravděpodobností.
Sviňák (2013)
Originalita, síla, zábava, hlášky, cynismus, napětí. Povedlo se. Ještě to vstřebávám, bylo to pikantní, psychotropní, peprné sousto. Během filmu: fuj. Celkový dojem: mňam. :)
Nejvyšší nabídka (2013)
Vzhledem k tomu, že mě tento film moc nepřesvědčil a má podle mě nejedno hluché místo, bych udělila nějakou tu hvězdu aspoň za řemeslné provedení, kameru, kulisy a prostředí, ve kterém se film odehrával- tj. hodnocení průměrné.
Na odstřel (2009)
Přišlo mi to jako oslava novinářství (žurnalisti jsou vlastně na straně pravdy, objektivity a skvělých výkonů) a oslava ženství (naplněné ambice mladé novinářky). Tak já nevím, doufejme, že to takhle opravdu funguje :)
Boy (2010)
Neobyčejně obyčejné :) v jednoduchosti je síla. Díky, že se najde někdo, kdo točí takové filmy.
Koupili jsme ZOO (2011)
Americká limonáda.
Správci osudu (2011)
podobně jako POMO, po krátkém rozležení se v hlavě přidávám jeden bod - nic extra to sice nebylo, Matrix nabídl víc, ale má to výbornou myšlenku v originálním kabátě.
Red Dog - psí legenda (2011)
Vtipný, čučavý a pohodový tvůrčí počin. Mé uznání patří cool příběhu, propracované kompozici, výkonu psího protagonisty a skvělému soundtracku. ;)
Nespoutaný Django (2012)
Hodně písniček a kečupu..docela slušná ujetina. :) Něčím mi to připomnělo film Bratříčku kde jsi? Utečenci, ku klux klan, řízný humor, hledání ztracené lásky, důraz na správňácké kostýmy, detaily a hudební doprovod.
Terapie láskou (2012)
Bizarní tragikomedie. Blázni jsou pro filmy často šťavnatou ingrediencí a tady to spolu s dobrou filmařinou zafungovalo skvěle. :)