Recenze (422)
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
Za nič na svete si neviem spomenúť, prečo som o vlastne zvykol pozerať. Asi to bude pubertou a babami v plavkách. Ach ten čas...
Univerzální voják (1992)
V čase premiéry som bol spokojný s dojmom, ktorý vo mne tento film zanechal. Predsa len, mal som na to vek. Teraz na mňa film pôsobí inak. Zábavne, a to asi nebolo jeho cieľom. Nevadí.
Doom (2005)
Celkom zaujímavý počin tento Doom. Čo čakať od hry, ktorá je dejovo "o ničom"? Akciu napríklad - áno je tu, ale v menšej miere, ako by sa patrilo. Napätie - áno, aj toho sa dočkáte. Nejaká tá nechutnosť by potešila - áno, poteší. Nosením dreva do lesa je vychvaľovamie FPS pohľadu vo filme. Je to však prvok, ktorý neuveriteľne posúva atmosféru filmu a značne tak vylepšuje celkový dojem. Popcornová zábava na zimu.
Výtah smrti (2001)
Keď na začiatku uviazne vo výťahu skupina tehotných žien a dve z nich porodia, vyzerá to ešte na komédiu. Keď však do výťahovej šachty spadne slepec aj so psom, sranda ide bokom. Film o splašenom výťahu by asi dopadol lepšie keby sa tváril mysticky a tajomne. Vsadil však na vedeckú kartu a to pôsobí ešte menej uveriteľne ako prekliatie indiánov. Celkovo nemá film čo ponúknuť, napriek tomu sa pozrieť dá. Aspoň raz.
Můj soused zabiják 2 (2004)
Tak zlé pokračovanie predchádzajúceho filmu som už dávno nevidel. Šialená volovina bez hlavy a päty.
Ong-bak (2003)
Je pravda, že Tony Jaa predvádza kusy priam neuveriteľné a nevidieť to, ani by som neveril, čo všetko sa dá s ľudským telom stvárať. Ale to nestačí na to, aby som kvôli pár (veľmi) efektným bojovým scénam vyzdvihol celý film. Ten je príjemne hlúpučký, dynamický a zábavný - ideálna kombinácia na lenivý víkend.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Toto je vyslovene dovolenkový film a nebyť pár dní mimo domu, asi by som ho ani nevidel. Ale na pár príjemne a nenáročne strávených filmových chvíl to stačilo.
Batman začíná (2005)
Všetko už bolo povedané, napísané - niet čo riešiť, pre mňa zatiaľ najlepší film roka.
Sin City - město hříchu (2005)
Hoci málokedy (takmer nikdy) súhlasím s názormi Tsunami_X-a na hodnotený film, tentokrát musím spraviť výnimku. Film je naozaj len otrockým prekladom kresby na plátno, neprináša nič nové (okrem záverečnej epizódky) a je len o vizuálnom besnení. Zaráža ma však, prečo Rodriguez pri doslovnom prevedení comicsu do filmu (dôraz na gestá, výrazy, pohyby presne podľa literárnej predlohy) vynechal niekoľko (mojich obľúbených) scén z príbehu prvého a tretieho?! Rozhodne boli moje očakávania väčšie.
Věc (1982)
Vynikajúco budovaná atmosféra strachu a nedôvery, podporená atmosférickou hudbou a vydarenými gore efektami - záruka kvality aj na ďalších 20 rokov.