Recenze (221)
S Jakubem na rybách (2005) (pořad)
Občas se ráda podívám Jakub je správně střelenej .Je fakt,že aspon přes obrazovku uvidíme rybičky o existenci,kterých bychom neměli ani tušení. A protože jsem ho ozážitcích z cestování slyšela vyprávět v jiném pořadu ono to zas tak jednoduché není.
Příběh opravdového člověka (1948)
No sice nám jako všem mojí generace byl vnucován jako povinný,alem protože je podle skutečnosti a po vynechání propagindistických hlášek tak za skutečnou odvahu a vůli žít hlavního hrdiny
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Příjemný,napínavý krimi seriál ze" starých časů" Kvalitní herecké obsazení.
Návštěvníci (1983) (seriál)
Klasika i mého dětství pěkná zápletka hudba, vtipné hlášky.A hlavně amarouny :-)))
Noc na Karlštejně (1973)
Kvalitní herecké obsazení,monumentalita Karlštejna......humor, krásná hudba.Prostě milé,příjemné oddechové.Mohu vidět kdykoli. http://www.youtube.com/watch?v=nFHpKxccS-0
Havaj 5-0 (2010) (seriál)
Svěží, napínavé ,děj má spád. sympatičtí hl.hrdinové. Popravdě těším se na 4 serii.
Pološero (2011) (pořad)
Pro mně povedený pořad i když záleží na tom o čem,který z dokumentů pojednává
Nagano 1998 - hokejový turnaj století (1998)
Nezapomenutelný zážitek euforie.Pro mně to bylo kupodivu semifinále s Kanadou ,strávené u TV na horské chatě. Kluci ještě i po těch letech díky. A pak návrat a nezapomenutelná tiskovka http://www.youtube.com/watch?v=BJ86JFGIwHU Proč sedíš vedle Neumanový? Růža tady bylo místo tak jsem si sed Vole ... trenére Hašek na Hlinku sem z nich nemohla
Mamma Mia! (2008)
Děj sice žádná sláva,ale obsazení prostředí a ABBA prostě příjemná oddechovka
O zvířatech a lidech (1994) (seriál)
Celkem příjemný seriál pro mně pochopitelně,hlavně kvůli zvířatům a slušnému hereckému obsazení. Mně osobně nejvíc pobavilo jak se Aidě feně NO,která se v době hárání zaběhla podařilo spustit se taky s NO