Recenze (234)
Matrix Revolutions (2003)
Nezabudnuteľné momenty: 1. Prvé vniknutie strojov do Sionu a následný boj 2. Finálny súboj Smith vs. Neo- megalomanské, úchvatné . Neverím, že na tejto planéte existuje tvor, ktorého táto trilógia nezasiahla, prípadne nebavila. Ten kto dal Opad, si zaslúži poriadnu facku:D. Wachowski naozaj vytvorili Niečo jedinečné a úchvatné. ,,Welcome back Mr. Anderson!".
Matrix Reloaded (2003)
Viac akcie, viacej nežností, viac Smithov, a ešte väčšie ponorenia sa do záhady s názvom Matrix!. ,, Welcome back, Ms. Anderson":D Jediné čo sa dalo urobiť lepšie bola grafika Neovej tváre pri tej Megalomanskej bitke, ale to je len taká chybička krásy.
Světová válka Z (2013)
,, Hlavne je nezabíjajte!" + Megalomanská reklama na Pepsi. Ano blockbuster ktorý sa tvári ako niečo čim nieje, 21% času sú na platne zombici? Are you fucking kinding me??!! Je to len priemerný film, ktorý ako inak Bradoš ťahá. Stále platí, že Resident evil sa žiadny film nevyrovná!:) PS: tento film nemá finálnu scénu!!! spoiler: všetko končí vtom labáku.
Rychle a zběsile 6 (2013)
O poznanie lepšie ako Päťka. Akcia je tu vynikajúca a zvuk je priam lahôdka pre uši!!!!. a kopa teda kopec hlášok:D
Matrix (1999)
Po 12 rokoch zhliadnuté znova. Ak mám byť úprimný tak mám s toho rovnaké, ba dokonca ešte lepšie pocity ako pred rokmi. Tento film naozaj spravil revolúciu v točení filmov. Súboje sú tu dokonale zvládnuté a vyzerajú realisticky.Tento film musí byť povinne zavedený v každej zbierke filmového fanúšika. ,,Pane Andersne, musíme si promluvit".
Spawn (1997)
Na ten rok veľmi slušné, škoda že teraz sa už v takom duchu netočia filmy, teraz sú filmy o hrdinoch len realistické a ,, Nolanovské".
Star Trek: Do temnoty (2013)
Oveľa lepši ako jednotka, o 35% viac akcie a hlavne menej zbytočného tlachania do vzduchu. Čakal som záverečný súboj o trošku viac veľkolepejší, ale aj tak to bolo vynikajúce. Verím že Abramsovi sa povedie rovnako dobre aj v inom ,,Vesmíre".
V/H/S (2012)
Kriste pane to bola ale PITOMOSŤ!!!!!! Kto sa ako mal zlaknút deti ktoré zatvoria dvere?:D Veľmi nadhodnotení film a zbytočne zdĺhavý.
The Last Exorcism Part II (2013)
Úvod vyzeral veľmi zaujímave, troška som prepadol pocitu, že tento diel prekoná predchodcu, ale potom prišli tak nudné a nestrašidelné momenty, že ani vcelku vkusný záver to nemohol už zachrániť.
Poslední vymítání ďábla (2010)
Za sakramentský dobrý koniec dávam slabé tri. Inak nenechajte sa zmiasť fakt vydarenými plagátmi alebo trailerom, nieje to také dobré ani zďaleka.