Recenze (603)
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
pokiaľ natočia Donutila v Jurskom parku, pridám ešte jednu *..........medzitým: lepšie než americké proťajšky
Here Comes Honey Boo Boo (2012) (pořad)
len to počúvať je vlastne fajn a zábavné...len tie súťaže sú des....Alana je milé dievča, ktoré má lepší charakter než mnohí dospelí
Láska na vlásku (2014)
nuž, pesnička bola pekná, ani tie dialógy neboli zbytočne sprosté používajúce ,,starodávnu" slovenčinu....dej tak predvídateľný, že napriek skákajúcemu príjmu a častým kontrolám ryby sa dal pohodlne sledovať...takže.........to čo bolo?!
Smrtonosná past (1988)
ale čo sa týka vianočnej brutality, Gremlins boli lepší
Jack Ryan: V utajení (2014)
not bad...v určitých momentoch je to až sebaparodujúce, ale na človeka, čo sa celý život zaoberá so Shakespearom, je to fajn, herecky tiež dobré, hoci Pineov ,,babyface" je tak nesympatický....našťastie, on to používa pre celkom milú infantilnosť a entuziazmus, čo je fajn, po Cruisových absurdne optimistických hrdinoch pekná obmena.....hlavne, že je to čím ďalej, tým viac realistickejšie a akciou a bitkami sa konečne šetrí
Velká žranice (1973)
veľmi dobré, ani nie prehnané...a predovšetkým vizionárske. Keby tento dej ukázali v súčasnosti, nikto by ani brvou nepohol....aspoň moja generácia je na takéto existenciálne extrémizmy a kopy jedla zvyknutá. autor musel byť nozaj odvážny, nie kvôli surovosti a naturálnosti, to bolo na tom vtipné, ale kvôli nakrúcaniu štvornásobnej samovraždy. A súhlasím s Pohrobkom.....a mám pocit, že tvorcovia South parku tento film videli
Dharma & Greg (1997) (seriál)
je to ohromne láskavý, super vtipný, len jemne provokatívny seriál z doby, kedy sa yuppies a hippies neškodne doťahovali, ale inak žili vedľa seba v San Francisku v harmónií protikladov v dobe, kedy za extrémne alternatívny zdravý životný štýl boli považované joga a vegetariánstvo, kedy pes mal svojho psa a z Mony Lízy bol korálikový záves
Až přijde kocour (1963)
bod za deti, ktoré boli veľmi pekne zobrazené, bod za magicko-realistického kocúra so super očami, bod za spev Wericha a Brodského, bod za tie triky a bod za Sováka
Ecce homo Homolka (1969)
je to ako predchodca South parku.....nemôžem si pomôcť
Červený trpaslík (1988) (seriál)
tak ako nerozumiem ako mohla Británia vyprodukovať Dempsey a Makepeace, tak nechápem tomuto seriálu......