Recenze (1 059)
Rebel bez příčiny (1955)
Dean je fakt cool týpek. A co na tom, že ten film je prostě celkově někde jinde, než by dnešní divák potřeboval. 80%
Megamysl (2010)
Originální zápletka, humor, několik odkazů (NO you can´t) a super soundtrack. Mám velkou chuť Megamindovi napařit i tu pátou. 85%
Hrdinové (2006) (seriál)
Heros šli totálně mimo mě. Škoda. 40%
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Paráda. Skvělý herci a možná nejlepší serialovej soundtrack ever. Nathan je fakt kokot, ale pro Misfits je nepostradatelnej asi jako Sheldon pro TBBT a začal mě docela bavit i Simon, od chvíle kdy se z něj vyklube budoucí já. Zbytek je spíš tak do počtu, teda až na Kelly a její výslovnost, kterou občas vůbec nepobírám. Během druhé serie jsem začal mít pocit, že příběh trochu pokulhává, jako kdyby scénáristi vlastně nevěděli, kam se osudy hrdinů budou ubírat, ale i tak je to pořád prdel. 85%
Živí mrtví (2010) (seriál)
Po prvním díle to vzdávám. Od začátku vykrádání jednoho zombie klišé za druhým, a vůbec nic novýho nebo zajímavýho, co by stálo za zkouknutí druhýho dílu. Fakt sry, ale tohle ne. 40%
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelní záznam)
Některý hlášky jsou super, ale jinak to je dost nedomrlá hra. 70%
Ctrl Emotion (2009) (studentský film)
Hodně dobrý. Několik opravdu trefných a vtipných hlášek plus geniální Mádl. Evelína sice těžce toporná, ale Olinka na druhou stranu výborná. 75%
Přemluv bábu (2010)
Mádla mám rád, ale tohle je sračka.
3 plus 1 s Miroslavem Donutilem (2004) (seriál)
Jak kdy. 70%
One Man Show (2008) (pořad)
Kvalita se mění díl od dílu, ale většinou se u toho dobře zabavím. Pokud tedy jde o díly s hosty, ty bez hostů jsou šílený. 70%