Recenze (112)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Tennhle remake úsvitu planety opic se moc nepovedl..
Proměna (2022)
Skoro jsem z toho taky dostal krámy. ㊙️
SpongeBob ve filmu: Houba na suchu (2015)
Sjetej spongebob cukrovou vatou supr. Jinak nic.
Interstellar (2014)
První půlka je lepší nevýjimečný sci-fi, ale ta druhá půlka už je i na mě moc "Fi". Nemluvě o tom jak se ze sebe snaží udělat citovou vymejvárnu. Asi jsem moc očekával 7/10.
Dovolená za trest (2014)
Taková klasická Sandlerovka... Jedna z těch lepších. Převlada normální humor nad tím dementně trapným, takže bych řekl taková pohodová rodinná komedie.
Teorie všeho (2014)
Životopisný film o výjimečném člověku, by měl být výjimečný. Tohle se spíš blíží k nějaké romantické klasice... Myslím že po životopisném filmu o S.H bych o něm měl vědět víc než vím po téhlé romanťárně.
Borgman (2013)
Možná přehodnotím hodnocení pokud tento film uvidím někdy pod vlivem... potom by to možná mohlo dávat smysl...
V zajetí démonů (2013)
Je to horor stejný jako spousta jiných, vůbec nic výjimečného. A proč má tak vysoké hodnocení ? Přeci díky šťastnému konci -.-
Sviňák (2013)
Z jednej strany dobrý film. Bohužel do něj smícháno spoustu zbytečných, špatných a nudných blbostí které ho dost kazí. James hraje skvěle svoji roli, ale je tu moc přebytečných nebo možná nedokončených zápletek... určitě se to dalo udělat líp ...
Strážci Galaxie (2014)
Na Strážce jsem se dost dlouho těšil a i přes to, že Marvelovky nějak extra nemusím čekal jsem dost. Mé očekávání to určitě nenaplnilo, možná pro to že jsem čekal moc... Ale i tak jsou poutavější než kde jaký super hrdina.