Recenze (584)
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Skvělé zakončení Smithovy pětice filmů, které se (aspoň částečně) odehrávají v jeho rodném státě New Jersey. Od svých prvních filmů vyspěl střihačsky(filmy si stříhá sám), režijně a kameramansky(ale kameru nechává jiným lidem)a tak vidíme kromě super filmu i slušnou práci těchto dvou profesí, což nebylo u Smithe zvykem. Budu opakovat, ale nemůžu jinak: jestli jste Smithovými fanoušky(pro které byl ten film točen), tak je to jasná pětka. Já jsem smithofil, takže je mé hodnocení jasné. A jen tak mimochodem, první film od Epizody 6 Hvězdných válek, ve kterém hrají spolu Carrie Fisher a Mark Hamill. Režisérův zatím nejlepší film.
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Cimrman před kamerou=skvělý film. Do absolutního hodnocení chybělo málo..
Jako vejce vejci (1996)
V současné době aktuální téma klonování je zde líčeno s humorem. Laskavým a jemným. Bohužel skvělý nápad nebyl úplně dotažen do konce.
Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách (1974)
Další originální komedie této doby. Velice dobré.
The Flying Car (2002) (TV film)
Bezchybné, ale nevím, jestil to lze vůbec hodnotit samostatně, když to bylo vysíláno v rámci talkshow.. Nicméně jsem uvítal návrat Jeffa Andersona a Briana O´Hallorana. Vidět je po několika letech opět dohromady bylo příjemné. Povinnost pro smithofily.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Důstojné prozatímní zakončení Indyho série. A navíc Connery jako Fordův otec, to nemá chybu.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Skvělé, ale asi trochu přeceňované. Nicméně kultovní a to se počítá!!!
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Sequens krimiseriály umí - tohle je důkaz.
Gándhí (1982)
Attenborough natočil skvělý životopisný film, u nás bohužel neznámý. Ale některé scény jsou rozhodně nezapomenutelné, už jen proto byste to měli vidět.
Francouzská spojka II (1975)
Pokračování je jen o kousek horší. Hackman opět velmi dobrý.