Recenze (584)
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Pětku nedávám jen proto, že existuje Život Briana. Jinak skvělá parodie na hrdinské eposy.
Modrý samet (1986)
Film, který redefinoval pojem "filmové drama"(nebo jen "drama"). Patřičně temný, skvělá hudba(právě po písničce je film pojmenován). Zasloužená oscarová nominace na nejlepšího režiséra pro Lynche.
Městem chodí Mikuláš (1992) (TV film)
Kachyňa se vrátil ve formě, ale spíše pro děti.
Městečko Twin Peaks - Pilot (1990) (epizoda)
Výborný pilot ke skvělému seriálu.
Milionový závod (2001)
Jedna z nejlepších komedií, jakou jsem kdy viděl. Prvních 15, 20 minut je trochu těžkopádných, ale pak jsem se smál až do závěrečných titulků. Takže jasná pětka!!
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Kultovní hlášky, dobrý scénář, solidní herecké výkony na straně kladů. Na straně záporů memorování se slovíček(naprosto zastaralý způsob učení) a příliš jednoznačný záporák. Takže průměr.
Made in America (1993)
Možná oddechovka, ale já se bavil.. Krásná komedie o multirasovém soužití.
Lepší už to nebude (1997)
Brooks prostě umí, stejně jako herci tohoto filmu. Film, který byste měli vidět už jen kvůli těm hereckým výkonům(zasloužené Oscary).
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Český kultovní film, už jen proto prostě absolutní hodnocení.
Jerry Maguire (1996)
Krásný film, skvěle popisuje život sportovního manažera. Vtáhne vás do děje a skvělým, přehledným scénářem krásně ukáže, jaké to je, dělat tuhle práci. Crowe prokázal, že umí!! A herecké výkony jsou také velmi dobré - Oscar pro Goodinga je zasloužený.