Recenze (150)
Koření života (2007)
Na chřipkové časy dobrý.
Víkend (2011)
Trochutočlověkazdeptákdyžsezrovnarozchoduje. Ale jinak supr.
Nejvyšší nabídka (2013)
Tak sorry, ale film fakt á la hovínko.
Třída 8.A (2014) (pořad)
Nebaví to.
Pěna dní (2013)
Po filmu se cítím stejně divně jako po Vianově knižní předloze, eh, ale to vůbec není špatně, ne, to je tím příběhem a výborným zpracováním v obou případech, určitě.
Hlava rodiny (2014) (pořad)
Ten kravaťák a KB mě tam pěkně sere.
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Tak jako sorry ČT1, ale tohle je fakt trapný.
Na hraně (2013) (studentský film)
Na to se koukat asi pod drogami.
Automatic for the People (2010) (studentský film)
Výborné nejenom k melancholické náladě, a nebo kafimu s mlíkem! Skvěle zahráno, skvěle uděláno, zkrátka radost pohledět.
Dva muži na Sibiři (2003)
Takovým dokumentům díky, protože si vždy ráda připustím, že na světě a našem českém území se najdou velice milé duše.