Recenze (435)
Muži, co zírají na kozy (2009)
Tak som Vám čakal celý čas na nejakú pointu, keď už vtipom to veľmi neprekypuje a hádajte čo. Až do konca ona nikde....
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Na prvý krát som pri tom zaspal, za čo môže aj pre mňa pomalších prvých 30 minút. Potom už to naberá na obrátkach, nostalgii aj emočných momentoch ktoré si ku koncu vynútili aj slzu. Mať ešte nejaké hračky doma, tak sa na ne pôjdem pozrieť ako sa majú...
TOP STAR Extra (2010) (pořad)
Videl som Helenu Vondráčkovú a Ružičkovú. Vždy som ich prepol neplánovane a musím povedať že som oba dopozeral a úprimne ma dostali. Hlavne že to nie je len o ich práci ale aj o nich ako ľuďoch.
Babí léto (2001)
O tom, ako dôležité je ani na konci svojej cesty to nevzdávať. O tom ako je dôležité, keď sú na to stále ešte aspoň dvaja (či už manželský pár alebo dobrý kamarát) a aj o tom, aké to môže byť keď prestaneme snívať a začíname čakať kedy príde koniec. Držím palce všetkým, aby našli energiu aj ku koncu svojej púte a nevzdávali to.
Na vlásku (2010)
Keď niekedy v živote budem mať koňa, bude sa volať Maximus!!!
Mechanik zabiják (2011)
Vďaka Jasonovi Stathamovi síce babám vedľa ušla občas slinka a akcia sa páčila, ale toto bolo aj napriek malým očakávaniam ešte hlboko pod.
Večerní slunce (2009)
Neprestávajte prosím točiť filmy s touto tematikou. Aj keď tento ma nezobral zďaleka tak ako The Savages, predsa mi niečo málo napísal dovnútra.
Králova řeč (2010)
Bolo že by nám všetkým veselšie, keby to aj dnes naši "najvyšší" brali natoľko vážne a zároveň natoľko s humorom ako tento královský pár.
Armadillo (2010)
Hlavne za tú zaujímavú diskusiu, ktorá v našom prípade nasledovala po.
Mezi námi zloději (1963)
Trochu propagandistické, ale zároveň milé. A vidieť toto celkom silné obsadenie zamlada poteší.