Recenze (921)
Mastičkář (2023)
Skvělý film, skvělý příběh, skvělí herci, skvělé prostředí i kostýmy. Jen škoda toho trošku uspěchaneho konce. Zatím 85 % a musím se na to podívat ještě jednou.
Rodina na baterky (2021)
Docela slušně jsem se bavil, místy bohužel i na animak přehnané (onchoďák), 70 %.
Síla odvahy (2008)
Skvělý námět a v podstatě i vcelku slušně zpracovaný, jen místy by to chtělo hlubší propracování. Nevím do jaké míry se drží skutečnosti, ale občas prostě vyznívá příliš povrchně. Člověk pak má pocit, že stačí vybrat pár náhodných žen, poslat je bez výcviku do Francie a SS má rázem obří problém. 65 %
Palm Springs (2020)
Prorože jsem ten film viděl už podruhé a znovu jsem se skvěle bavil, tak zvedám na 75 % a 4*
Hořkých sedmnáct (2016)
Trochu slabší rozjezd, ale pak se z toho vyklubala vyvážená kombinace dramatu a komedie a především, i přes to, že je hlavní hrdinka děsná, člověk přesně chápe proč a dokáže si k ní najít vztah. Rozhodně slušných 70 %
Peacemaker (2022) (seriál)
Standardně to není můj šálek kávy, ale přesto jsem se, překvapivě, skvěle bavil. Nekorektní humor a vlastně veškeré neomalené chování Peacemakera bylo prostě osvěžující, vtipné a pochopitelné a já si to fakt užíval. Do toho tvůrci začali velmi pomalu přimíchávat trochu vážnější psychologickou linku, která postupně sílila a posilovala emoční vztah, který si divák k jednotlivým postavám vytvořil. No a třetí silnou stránkou byl příběh, který přirozeně graduje a na poměry komiksu prostě dává smysl. Dohromady to tvoří celek, který jednoudše funguje. 70 % PS: čestná zmínka pak patří hudbě a naprosto šílenému tanečku při úvodních titulkách, který jsem snad ani jednou nepřeskočil :) S01
Mladý Indiana Jones (1992) (seriál)
Teď se na tuhle sérii dívám po letech, tentokrát chronologicky a hned to vyznívá mnohem méně chaoticky. Na druhou stranu, zůstávají stále jednotlivé epizody kvalitativně opravdu hodně nevyrovnané. Například dobrodružství v (přiznané) Praze bych snad doporučil jen za trest.
Letadla, vlaky, automobily (1987)
Mám moc rád komedie z této doby a rád se k nim vracím. Tenhle film jsem ale nějak vypustil z mysli a když jsem na něj náhodou narazil, myslel jsem si, že jsem ho ještě neviděl. Po prvních pár scénách mi ale došlo, že to není pravda, že jen nezaujal natolik abych si ho zařadil mezi srdcovky a o to víc jsem byl zvědavý, zda se můj názor po letech náhodou (jako už několikrát) nezmění. Bohužel musím konstatovat, že až na dojemný závěr je to v podstatě realtivně nezajímavá road movie u které jsem se snad ani jednou nezasmál a to je pro komedii bohužel špatná vizitka, obzvlášť, když ji někteří nazývají jednou z nejlepších komedií 80. let. Přesto musím ocenit oba hlavní představitele a hlavně kvůli nim ještě dávám slušných 60 %.
Super-Blb (2022)
Je to hrozná blbost, ale prostě jsem se z nějakoho nepochopitelného důvodu bavil. 60 % cíl
Zlouni (2022)
Už dlouho se mi nestalo, abych se u nějakého animáku tak nudil. Postavy nejsou uchopeny špatně a vlk je prostě skvělý, ale chyběl mi tu humor. V podstatě jsem se ani jednou nezasmál a celé je to přitom příliš šílené na to, aby absenci humoru vyvážily spoň nějaké emoce jako v jiných animácích. 40 %