Recenze (330)
Golden Boy (1995)
Ůchylák, magor a zachránce všechno v jednom o 25 letém synkovi s totálně i na japonce ujetým jménem OE KINTARO. Ujetá zábava.
Chobits (2002) (seriál)
Souhlasím s uživatelem Mandes za 5 roků sledování anime jsem neviděl nic roztomilejšího, a musím uznat že to byla sranda, válel jsem se smíchy lhal bych, kdybych tvrdil že ne.
Jak se budí princezny (1977)
Skvělá česká pohádka z excelujícím Vladimírem Menšíkem.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Mít mapu vězení vytetovanou na těle s tím můžou přijít jen Američané, ale na druhou stranu velmi originální nápad. Povedený seriál který mě udržel v napětí až do konce každé série a v každé nové sem byl napjatý ještě víc.
Vítejte v džungli (2003)
Skvělá zábava, mimoto skvělý nápad režiséra dát do kupy Scotta a The Rocka.
Fullmetal Panic! (2002) (seriál)
Moje první anime které jsem viděl, je dosud nepřekonané já se u tohohle anime královsky bavil.Děj mi přišel strhující trocha té romantiky taky neuškodila,srandy si člověk užil dost a mecha souboje byly vymakané.Pro mě nejlepší anime které jsem kdy viděl.100%
Moucha (1999) (seriál)
Tomuhle jsem nikdy nepřišel na chuť.
Africká Královna (1951)
Katherine Hepburnová je moje nejoblíbenější herečka, a na tenhle film jsem čekal jak desetiletý kluk na vánoce moje očekávaní se naplnilo měrou vrchovatou k už tradičně skvělé Hepburnové se přidala ikona Hollywoodu Humphrey Bogart. Herecký koncert těchhle dvou byl fantastický přičemž Oskar pro Bogarta zasloužený, nikdy nezapomenu na scénu když Bogart vleze do močálu a táhne loď nebo finální scénu na německé loďi, opravdu nezapomenutelný zážitek.
12 úkolů pro Asterixe (1976)
Jasně nejlepší díl ze všech zfilmovaných verzí Asterixových a obelixových dobrodružství.
Rozvodová záležitost (1932)
Jednou sem jen tak přepínal a ejhle něco tu je, 80 minut uplynulo jako voda a já žasnul nad skvělým filmem z let, kdy byl můj praděd mlád skvělá zábava a konec je fakt záhul 94%.