Recenze (330)
Hotel delluna (2019) (seriál)
Až do konce mě seriál nedokázal patřičně zaujmout k tomu ta romance mezi hlavními hrdiny byla žalostná a z celé doramy byla nejslabším článkem. Naopak flashbacky byly skvělé a poutavé přičemž, každý zaměstnanec měl svůj vlastní silný příběh. Závěrečné dvě epizody moje hodnocení žene nahoru, ale průměrný dojem, který ve mě seriál zanechává už nezmění.
Evangelium: 1.11 Monstrum (2007)
Tak nevím... Těžko fandit hrdinovy bez charakteru a bez špetky osobnosti. Jako bych se koukal na prázdnou schránku co má podobu člověka. Neviděl jsem původní sérii, ale slyšel jsem o ni samou chválu, ale tenhle film se pro člověka co neviděl sériál může zdát dost těžkopádný.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Takového otravného magora jako je Pepa Hnátek v podání Miroslava Krobota jsem teda ještě neviděl, mrzutý supermrzout jenž prudí úplně každého. Je to trochu něco jiného než seriál, ať žije fotbal.
Chůva v akci (2010)
Průměrný film, který nikterak neurazí ačkoliv je to hrozně kýčovité. Jackie Chan zahrál opět slušně a hlášky jako "Vypadám jako Fresh Prince z Běloruska." mě dostala, 50%.
Hotel Transylvánie (2012)
Popravdě čekal jsem od tohoto filmu mnohem víc. Kdyby nebylo pár povedených scén v druhé polovině filmu, tak by bylo moje hodnocení ještě o něco nižší. 58%.
Mrtví jako já (2009)
Nějak mi unikla pointa toho proč takové pokračování natočily. Jako fanoušek původního seriálu jsem byl ze začátku docela zklamán, ale i přesto, že se to pak zlepšilo bylo to velmi podivné. Nic se nevyřešilo ani podstatného nevysvětlilo. Spíš než film je to jednorázová kapitola mírné zklamání 48%.
Kouzelný meč - Cesta na Camelot (1998)
Nic z čeho bych byl nějak odvařený, ale jako odpolední "dechovka" to nebylo špatné. Disneyho filmy nebo pixarovky mají něco víc do sebe hlavně v oblasti scénaře a výpravy v tom bych viděl asi největší rozdíl 57%.
Pocahontas (1995)
Musím dát tři hvězdy na čtyři to fakt není, film byl dobrý, ale bohužel JEN dobrý. Příběh až přilíš duchaplný, ale za to velmi poučný. Oproti jiným filmům z továrny Walta Disenye se nemůže pyšnit, tak skvělými písničkami, jako byly například v Malé mořské víle. Oscara za song k filmu Pocahontas "Colors of the Wind" popravdě příliš nechápu, asi byl tehdy na pěkné písničky velmi chudý ročník 58%..
Čarodějův učeň (2010)
Čekal jsem totální kravinu, ale dostal jsem americkou teenegrovskou fantasy pohádku. Ušlo to 58%.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Jasně nejslabší Potterovka ze všech. Naprosto zbytečně dlouhá stopáž 146 minut, umím si představit tenhle film i se stopáží o 30 minut kratší, ale jasně největším škůdcem je permannentní tma ve filmu, taková tma není ani v rakvi. Nudný film o ničem, ale vážně fakt o ničem snímek mě osobně moc zklamal 45%.