Recenze (2 777)
Blafuj jako Beckham (2002)
Velmi příjemná komedie se sympatickým obsazením o tom, že bychom měli jít za tím, po čem toužíme. Takových filmů není v dnešní pragmatické a cynické době nikdy dost. :o)
Invaze (1996)
Docela pohodová a inteligentní scifárna. Jenže je těžké se ztotožnit s hlavním hrdinou v podání Charlieho Sheena, protože je jako suchopárný vědec nepříliš sympatický, a také těch klišé je trošku moc. Contact je mnohem lepší.
Ples příšer (2001)
Scénáři by se možná dala vyčítat vyspekulovanost, jenže tenhle snímek je jako celek tak emocionálně silný, že nemůžu než vytáhnout známku nejvyšší. Herecké výkony jsou jednoduše strhující. Halle Berryová je pro mě od teď skutečně Herečka a její Oscar je naprosto zasloužený. A Thornton ho měl rozhodně dostat taky.
Vanilkové nebe (2001)
Vysokorozpočtová "lynchárna" s Tomem Cruisem, to si dám líbit! Ale vážně, Crowe se měl od Mistra ještě naučit, že není dobré "podivný" film na konci zatížit zbytečným vysvětlováním. Jinak je to velmi netradiční a velmi zajímavý zážitek. Miluju Croweův výběr skladeb ke svým filmům - více hudebních fandů na režiserské sesli!!!
Cesta do zatracení (2002)
Vzhledem k tomu, že šlo o film režiséra Americké krásy, mě nepříjemně překvapil příklon k mainstreamovým řešením. Ach jo. :o(
Twin Peaks: ohni se mnou pojď (1992)
.
Mutant 2 (1998)
Je mi to skoro trapné, ale opravdu jsem se docela dobře bavil. Správné béčko se vším, co k tomu patří: vykrádání úspěšných filmů, miliardy klišé, spousta nelogičností, hektolitry krve a další nechutnosti, nahé lepé děvy... :o)
Wild Wild West (1999)
Tvůrci nejspíš sami netušili, co chtějí natočit: měla to být dobrodružná podívaná (jenže to by se měl divák o hrdiny aspoň chvilku bát, což nehrozí) nebo komedie (k smíchu to také není)? Výsledkem je pitomý mišmaš a hlavně nuda k uzoufání. Tu druhou hvězdičku u mě tvůrci mají jen za Salmu Hayekovou v "pyžamu". :o)
Brazil (1985)
Fascinující mix Kafky, Orwella a spousty černého humoru v originálním vizuálním pojetí Terryho Gilliama. Spolu s 12 opicemi asi jeho nejvydařenější dílo.
Pán kouzel (1995)
Až na ten konec to bylo moc "atmosférické" a napínavé. Víc takových úchylností!