Recenze (225)
Inferno (2016)
velmi slabé a v furt mě bralo spaní nic napínavého nelíbilo
Morgan (2016)
opravdu slabé a horor to si dělají prdel
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
velmi jsme se nudily
Mělčiny (2016)
krásu herečky nelze zpochybnit ale ta inteligence žraloka a urputnost ji sežrat to se mě teda nezdálo ale v jednom mě film překvapil a to tím že jsem si tipoval že toho racka pofrézuje a ono néé
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
vydařeně zahrané od : Tom Hanks
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
řadí se mezi ty lepší válečné filmy
Teorie všeho (2014)
super životopis a skvěle zahraná hlavní role
Zúčtování (2016)
mě to moc nebavilo a párkrát jsem zadříml
Captain America: Občanská válka (2016)
o malý kousek větší blbost než BATMAN VS SUPERMAN ale hodnotím stejně
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
už stačilo míchání rozdílných filmů dohromady žádná sláva