Recenze (278)
Humr (2015)
Film s úplně debilnim dějem který není možný v jakemkoliv vesmíru, příbeh je velmi táhlý a půlka scén je 2x tak delší než by měla být. Jestli někdo čeká že film ma, tak bude asi hodně zklamaný. Protože film končí asi 45 sekundovou scénou jak sedí slepá žena na sedačce a nic se neděje. 1 hvězda je za atmosferu, herce. Nerozumím tomu jak mohlo napadnout kohokoliv tohle natočit.
3:15 zemřeš (2005)
Dost dobrej horor kterými není moc co vyčíst, až na poměrně velké množství lekcích scén
Upgrade (2018)
Totální pecka
Zásnuby na dobu neurčitou (2012)
Takový slabší film
Malá čarodějnice (2018)
Docela příjemná pohádka. On Němců dvojnásobné překvapení
O zakletém králi a odvážném Martinovi (2018) (TV film)
A hele me se, konečně po dlouhé době pohádka, u které člověk nemusí trpět...
Fišpánská jablíčka (2008) (TV film)
Viděl jsem v roce 2018 na vánoce a úplně to nebyla blbá pohádka, určitě je lepší než jiné pohádky z 2018 i 2017
Mrakodrap (2018)
Hodně klišé, ale bavilo mě to
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
To si fakt někdo myslel že to bude mít úspěch? Tomu nevěřím. Už celkové dát do pohátky zpěv, tak to půlka lidí neocení.
Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená (2018)
Hotel 1 i 2 jsem ohodnotil 4 tady jsem nad tím sice ani neuvažoval ale i tak to není zlé