Oblíbené seriály (8)
Lovci duchů (2005)
Živí mrtví (2010)
Mistři hrůzy (2005)
M*A*S*H (1972)
Pod černou vlajkou (2014)
Stranger Things (2016)
Podstata strachu (2008)
Černobyl (2019)
Každá z epizód má silne emocionálne základy, ale hlavne každá je neskutočne pútavo natočená. Ja môžem hodnotiť len film a ako veľmi sa zakladá na pravde a či si niečo tvorcovia upravili pre svoje účely, nechám na odborníkov, ja k nim rozhodne nepatrím. A tak ako som už písal, mne ide hlavne o film a ako na mna pôsobil a to splnil dokonale. Je to nádherne realisticky natočené a každá z epizód je ponurá, znepokojivá a dosť často aj depresívna. K tomu sa musí prirátať bravúrne hrajúci herci a dôrazne prenikavá hudba. A tak bez zbytočných slov. Je mi celkom jasne, prečo je na tejto databáze najlepší seriál a popravde si to celkom zaslúži, je fakt dokonalý a pochybujem, že niekto môže o tejto tragédii natočiť niečo veľkolepejšie, ako je tento seriál.