Recenze (11)
Ted Lasso (2020) (seriál)
Za mne úplně super. Nemate víc hvězdiček? Dal bych i deset.
Fantasy Island (2020)
Já se bavil. Filmy jsou pro zábavu, neberte všechno tak strašně vážně.
Interstellar (2014)
Viac takýchto úžasných filmov,prosím !
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Pecka ! Po zhliadnutí toľko ospevovaného Médi,som šiel do toho s obavami. Ale na rozdiel od "Médi" som sa smial od začiatku až do konca.
Star Trek: Hluboký vesmír devět (1993) (seriál)
Na Novú generáciu to teda nemá, ale rozhodne lepšie než Voyager.Moja najobľúbenejšia postava Garak.
Zpátky do ringu (2013)
Tak dobre som sa už dávno nepobavil
Pád Bílého domu (2013)
Ja som sa teda bavil dobre. Akčné filmy sa predsa musia brať s nadhľadom. Keď si pustím film takého typu tak v ňom nehľadám žiadnu hlbokú myšlienku. Pre mňa dobre zvládnutý akčný film.
Noe (2014)
Na tento film som sa hrozne tešil. O to vâčšie je moje sklamanie. Skoro dva a pol hodiny, neskutočnej nudy. Dabing otrasný
Hugo a jeho velký objev (2011)
Nudné,nezmyselné a trapné. Najhoršie strávené dve hodiny môjho života ktoré my už nikto nevráti. A nie,nebudem dávať vyššie hodnotenie, len preto, že to natočil Scorsese. Jedna hviezda za krásnu Paríž
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Tento film ma zaujal už od prvého traileru a nesklamal. Krásny film s úžasnou hudbou, pri ktorej som nemal problém zasnívať sa spolu s Walterom. Ben Stiller by sa mal venovať práve takýmto úlohám a nie trapným komédiam,ktoré mu podľa mňa vôbec nesedia.