Recenze (130)
Duch ve stroji (2017)
Nuž neviem, je to príbeh ktorý sa dal dať na vyššiu filmovú úroveň, škoda potenciál tam bol. Scarlett v pohode, je nádherná v tomto filme. Neľutujem čas a je pravda, že ani raz mi nepadala sánka. Čakal som viac
Captain Marvel (2019)
Nepovedzte že tam neboli prekvapenia. Neviem čo Vám na tejto marvelovke nesedelo. Vaše očakávania, prečo tak a slabý a porovnávat z Wonder Woman, to čo je. Mne to dalo presne to čo som chcel. Predstavenie Kapitanky Marvelu sa podľa mňa podarilo. Zistili sme veľa - z čoho má svoju silu, že zlí sú vlastne tí dobrý a hlavne ako prišiel Fury o oko. Mne to stačilo. Scény sú super a tesim sa ako to dopadne v Endgame. Pochopme že marvel nemôže odkryť všetky karty inak by nás to tak do toho kina neťahalo. Ďakujem
Plán útěku 2 (2018)
Nuž žiadna sláva . Silvester je za zenitom a všetko okolo je moc moderne na môj vkus. Mega bezpečná , nano-tech veznica v podzemí velkomesta to je nápad. Keby som tento snímok videl pred 25 rokmi poviem, WOW ale teraz. No nevadí možno nabudúce.
Bohemian Rhapsody (2018)
Nemal som moc v obľube Queen, ale táto hudobná dramaticky natočená životopisná dráma trošku zmenila môj vkus. Dakujem Fredie.
Equalizer 2 (2018)
Môže byť, už sme vedeli kto je pan MacCole, dala sa čakať masakralna akčna genocida všetkých možných zločincov z preciznosťou a kľudom ako to vie len on a aj John Wick by sa mal čo učiť. Som spokojný z druhou časťou.
Akční park (2018)
Čooo??? ani som to nedopozeral. Sorač ale riadny prešľap pan Kirkby ani Knoxville tomu nepomohol.
Aquaman (2018)
No. Bolo to okúzlujúce a prepracované, čo som aj očakával. Príbeh mamomrda majákového, ktorý z Nikol vyprcal Aqumana z ktorého ktorého sa vyklul vládca vševôd , pričom bojoval ako drak proti robotickým moroprdom a všakovakým morským potvorám, potom ujebe trojzubec kajdźujovi 205 kategorie a po jeho boku bojuje za nás všetkých aby sme znova mohli srať do mora. Paradna rozpravka. Mne sa to páčilo, vdaka efektom a dobremu vyberu hercov davam 5*.
Wonder Woman (2017)
DC alebo Marvel , mne je to jedno .Nakoniec som pozrel aj Wonder Woman. Musím povedať, že som veľmi spokojný. Toto musí byť tá lepšia DC adaptácia, ktorú už roky nepriniesli . Príbeh bol zaujímavý a vôbec necítil klišé. Akcia bola dobre choreografovaná a cítil som tú organickosť. Žral som aj charakter interakcie vo filme. Film skutočne priniesol to, čo Wonder Woman predstavovala pre DC Comics. Veľká jazda
Taxi 5 (2018)
Ano je to zas o taxíku, len v bledo-ružovom.
Deadpool 2 (2018)
Je to proste on, dvojka sa tiež vydarila a ano ešte chceeeeem, Deadpool nesklamal ani druhý krát.