Recenze (3 822)
Chalupáři (1975) (seriál)
Jeden z nejlepších československých komediálních seriálů a to nejen díky skvělým příhodám, ale zejména pak skrze hvězdné obsazení, kterému tentokrát vévodí Jiří Sovák s rolí Evžena Humla, jenž mu dokonale sedl, a Josef Kemr, kterému postava Bohouše Císaře taktéž padla jako přišitá. Oblíbil jsem si také Josefa Větrovce či Vladimíra Menšíka, který tu i v menším prostoru potvrzuje své herecké kvality. Za zmínku stojí také Josef Vinklář jakožto zeť Alois řečený Siola. :) Chalupáři mají tu úžasnou vlastnost, že jsou skvělou oddechovkou, mají kouzelné prostředí útulné vísky a vedle ostatních zmíněných kladů také nezapomenutelnou úvodní písničku s hlasem Waldemara Matušky.
Na pytlácké stezce (1979)
Druhé dobrodružství Vény u dědy na Šumavě je kvalitativně srovnatelné s prvním dílem. Pro dětského diváka tu není nouze o humor, ale také napětí a lehkou detektivní zápletku, kdy se snaží hlavní hrdinové přijít na to, kdo je pytlákem.
Pod Jezevčí skálou (1978)
Výborný snímek, v němž opět okouzluje diváky přirozený a roztomilý výkon Tomáše Holého. Tentokrát sice netrhá velrybám stoličky a neřeší, jak dostat tatínka do polepšovny, ale zamířil na Šumavu, kde se seznamuje se svým dědou, jenž skrze svůj nedořešený vztah k synovi nechce ve své hájovně ani vnuka. Hledání cesty k sobě navzájem je krásným motivem celého filmu, ale i zápletka ohledně psa Broka a Jezevčí skály je chytlavá.
Za trnkovým keřem (1980)
Svým námětem je Za trnkovým keřem povedený díl z šumavské trilogie, avšak s přibývajícími roky Tomáše Holého se z něj vytrácí ona klukovská roztomilost, kterou si získal většinu svých fanoušků. Přesto však předvádí i nyní skvělé herecké výkony a je hlavním lákadlem filmu.
Ikarův pád (1977) (TV film)
Brilantní herecké představení Vladimíra Menšíka činí tento snímek nezapomenutelným. Řadu scén si divák vybaví i mnoho let po zhlédnutí, např čištění bot či provokace od Č. Řandy během Ondřejovy oslavy.
Taková moderní rodinka - Haley je plnoletá (2014) (epizoda)
Nakupovat s Jayem auta, to je něco. :)
Taková moderní rodinka - Nachlazení (2014) (epizoda)
Phil a jeho umění s kamerou, zeleným plátnem a přetáčením scén. To je záruka dobré zábavy. Video ze svatby Cama a Mitchela bylo k popukání, jen nevím, jestli to bylo tak vtipné nebo nechutné. :)
Taková moderní rodinka - Las Vegas (2014) (epizoda)
Shodou okolností jsem tuto epizodu viděl již 3x v krátké době a mohu říct, že je fakt zdařilá. Tolik vtípků a k tomu netradiční prostředí (rodinka vycestovala do Vegas), několik trapasů... možná bych mohl dát i 5*.
Taková moderní rodinka - Zpráva z minulosti (2014) (epizoda)
Tak tohle byla hodně dobrá epizoda. Opravdu jsem se bavil a to na všech frontách. Objevení starých nahrávek z diktafonu, kde slyšíme Claire, Phila a Mitchela, reakce děcek nebo hecování v Jayově rodině, kdo co sní a jestli Glorie podrbe psa na břichu.. prostě zábava za 5*.
Taková moderní rodinka - Budete naši sousedi? (2014) (epizoda)
Když se Phil a Claire o něco opravdu snaží, tak to kolikrát tak přeženou, že se nejde nesmát.