Recenze (264)
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Nostalgických 5*. Tento pořad byl skvělý, zábavný, jedinečný... prostě samá superlativa bych musel vyjmenovat. Sledoval jsem jej jako malý a rád se podívám i dnes na reprízy v tv. Dnes (13.7.2011) jsem viděl zrovna reprízu dílu s Třebíčí a i dnes to mělo spád. I když jsem věděl, jak to dopadne, tak jsem se bavil. Dokonalost
Takešiho hrad (1986) (pořad)
"Dnes Takešiho hrad zase nebyl dobyt" :D tuhle hlášku jsem slyšel nejčastěji na prima cool :)) místy zábava, místy zábava větší. Ale je zde vidět, že i soutěžící si z toho dělají srandu a baví se. A to je dobře.
Wipeout - Souboj národů (2011) (pořad)
Neznám americký originál a proto nemohu srovnávat. Viděl jsem dohromady asi 1 a 1/4 dílu. Poprvé skoro 3/4 dílu a dnes podruhé ani ne do poloviny. Moderátoři hrůza. Zábava? Kde, já žádnou nenašel. Tohle je velký propadák. V každém díle se stane nějaký neštěstí (zlomená ruka, skoro vymlácený zuby, "naše" hráčka omdlela) k čemu to? Ne děkuji, nemám zájem.
FC Barcelona - víc než jen klub (2006) (TV film)
Nemusím fandit Barceloně, ale stejně musím říci a uznat, že tento dokument má pravdu - Barca je opravdu více než jen klub. Hodně kvalitní dokument, dozvíme se z něj dost, pro mnohé, nových informací o tomto fenoménu jménem FC Barcelona. A navíc, na Nou Camp se chci jednou podívat. Ta atmosféra tam musí být úchvatná.
Velkovlak (1998) (seriál)
Souboje v zírání se staly legendárními.
Rychlá rota (1989) (seriál)
Monty byl stejně nejlepší. Za kus sejra dokázal cokoliv.
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Absolutní klasika. Zajíček s takovým nevinným kukučem a tolik zákeřností provedl vlkovi, který se ho stále snaží chytit :D jako dítě jsem je miloval.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Dlouho jsem tu měl 3*, ale hodnocení upravím a zvedám na 4*, protože toto je opravdu originální počin. Postupem času jsem si hrdiny oblíbil a seriál mě bavil a dobře se na něj dívalo. Velký klad je anglický zvyk 6 dílů na sérii, protože více dílů by tady vedlo k větší škodě než užitku. Tenhle seriál si to zaslouží. Edit 23.2.2014 tak jsem dokoukal i poslední 2 serie a zase snižuji hodnocení. Začátek výborný, ale konec byl hrozný :(
Česká soda (1993) (seriál)
Jedno z mála jakýkoliv českých děl, které můžeme právem nazývat kultovní.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Penny je skvělá a krásná, její kontry Shleldonovi jsou asi nejlepší na celém seriálu. Jinak si myslím, že zrovna tento seriál není až tak skvělý, jak zdejší hodnocení napovídá. Ale pouze můj názor a já hodnotím slabšími 4*.