Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Horor
  • Akční
  • Komedie
  • Drama
  • Krátkometrážní

Recenze (757)

plakát

Reacher - Policajt z New Yorku (2024) (epizoda) 

Scénář: žena, režie: žena, koukám na závěrečný titulky: žena, žena, žena, žena... Že by tady bylo jádro pudla týhle "lazy and dumb as fuck" epizody? :-)

plakát

El hombre del saco (2023) 

Tvl, ať už ten woke virus odezní, to je neskutečnej kokotismus totok. Tohle mohl být nádherně atmosférickej rodinnej urban legend horror. Ale neschopní tvůrci se rozhodli, že nejlepší cestou bude zkopírovat jinde úspěšný postupy, jako třeba hudební motiv ze Stranger Things, protkat film probuzeneckýma blábolama, a udělat z kozatý lolitky Carly Tous girlboss aktivistku, co stojíc na kapotě policejního auta s megafonem u huby mobilizuje ignorantský dospělý k akci. Debilita střídá debilitu, a člověk jen lituje těch promarněných příležitostí.

plakát

Fuckin' Pifek (2023) (amatérský film) 

Tak dobře, no. Příště už zas pojedu taky. Ale jestli na mě zas budou Hrošík s Bíniou bafat zpoza rohu, tak už se naseru!

plakát

Godzilla Minus One (2023) 

Je opravdu potěšující, když se objeví film, kterej mně jako divákovi, přinese všechno, co západní tvůrci dávno opustili, a přinese fungující drama, patos, sympatický postavy, uvěřitelný motivace, drajv a zatraceně cool scény. Pro mě film roku.

plakát

Kostlivec (2023) 

,,Přijde běloška, Asiatka, černoška a Hispánka do hospody a..." Ne, to není začátek nějakýho vtipu, to je filmovej otisk "reality" podle hollywoodských progresivistů. Takhle si představují ideální svět, ten bublající tavící multietnický kotel, který nás všechny dovede k jejich vysněným lepším zítřkům. Nemá to nic společnýho s tím, jak lidi fungují a koexistují v reálným životě. Jejich filmy už dávno nereflektují skutečnost, nálady ve společnosti ani netepou do nešvarů doby. A když už, tak ne trefně. Jejich filmy jsou už jen čirá probuzenecká propaganda. Někdy v míře větší, někdy v míře menší, ale 99% produkce je bohužel woke virusem infikovaný. U Kostlivce se to má následovně: Máme tady dívčí partu čítající ukázkový etnický zastoupení. Trochu toho protibělošskýho rasismu - jako vždycky, ta největší bezcharakterní svině z děvčat je běloška. Samozřejmostí je nepřetržitej girlboss vibe, kdy ženy všech věkových kategorií naprosto ovládají dění, ženou se statečně a nezištně do smrtelně nebezpečných situací a řeší všechny problémy a bolístky světa.  Prostě čapnou hokejku nebo brokovnicu, a jdou bojovat s nadpřirozenou bytostí živící se strachem. Černošky jsou vyobrazený jako andělsky bezchybný bytosti, který ukazují společnosti správnou cestu- vyšetřují vraždy a jako terapeutky pomáhají tápajícím a psychicky labilním bělochům hledat smysl života. Neznají závist, zášť ni zlobu, a všechny mají výrazné africké rysy a doplňky, aby zdůraznili jejich kulturu. Věřím tomu, že kdyby byl ve filmu Moravák, chodil by ten šuhaj v kroju a s valaškou, jen by sa vykrúcal. A propos, muži... Ve filmu jsou to jen emocionální trosky a zbabělci, problémy vyvolávající potížisti, co neumí naslouchat. Ale přeci jen se filmaři celkem udrželi na uzdě, a vědomi si toho, že točí film o rodině v ohrožení, se naštěsti nevydali cestou nedávnýho zvěrstva jménem Evil Dead Rise. No, nakonec je to v mých očích jen další generickej, natahovanej a neskutečně nudnej mainstreamovej kýč se zaměnitelným digitálním bubákem a nevýraznýma hercama, kterej navíc doráží k zemi woke infekce.

plakát

Na férovku (2023) (amatérský film) 

Kraťas, co má nejen srdíčko, ale i talentovaný a charismatický lidi před i za kamerou, a velice solidní produkční zázemí. Palec nahoru.

plakát

Pavučina (2023) odpad!

Nelogická a sterilní kktina. Mainstreamová bastardizace hororu, kdy tvůrci nejdřív prohlížejí v kompu galerie tapet s názvem "horror" a říkají si: "Tak tohle tam dáme a totok taky, a tenhle obrázek je taky cool, šup s tím do filmu.". Takže to pak ve finále vypadá jak kýčovitý omalovánky, jak strašidelnej dům z pouti nepatřičně zasazenej do všedních kulis. Herci jsou do jednoho naprosto příšerní. Ta vykulená mařka v roli matky přehrávala jak o život, Starr zas a znova hraje psychotickýho Homelandera a kudrlinkatej chlapeček, co denně stráví dvě hodiny u kadeřníka, mě neskutečně sral. No a černoška je samozřejmě světice, co kudy chodí myslí jen na klučíkovo dobro, nemá žádnej osobní život, a žije a dýchá jen a pouze pro Kudrlinku. Takže tu opět máme uvědomělou a statečnou single ženu zachraňující dítě z "toxického" rodinného prostředí- zastaralého to bělošského modelu. Meh. Veškerý scény jsou pak jen nahodilý, spousta jich ani nikam nevede a jsou nedořečený. Temná atmosféra se dělá tak, že lidi bydlí v obrovským domě, kterej vypadá jak z muzea, padesát let neupravovanej, okna jsou zatemněný, a svítí se zásadně jen pěti lampičkama porůznu rozmístěnýma po místnosti, aby tam bylo furt pološero. Což je manýra, která mě neskutečně prudí. No, a pointa je prostě srandovní a neuvěřitelná. Ve výsledku jde o vykastrovanej, zwokeizovanej pseudohoror pro mainstreamový publikum.

plakát

Seminář (2023) 

Naprosto rozkošnicky vypiplanej a velice zábavnej slasher, kterej umí nádherně pracovat s nadsázkou, humorem, a hlavně s postavama a chemií mezi nima. A aby ne, když na scénáři dělal Nor Thomas Moldestad, kterej se už v tom nejlepším světle ukázal svou prací na prvních dvou dílech kultovky Fritt vilt.

plakát

Smrtelné zlo: Probuzení (2023) 

Asi spojlery, takže... Já to tušil. Chvíli jsem teda měl pochybnosti že držkuju předčasně, a že si budu sypat popel na hlavu, ale hned v první minutě bylo nad slunce jasný, že zdegenerovanej Hollywood opět nezklamal a servíruje prvotřídní woke propagandu. Takže opět a znova, po milionté první: Všichní bílí chlapi jsou kreténi - mladí jsou toxičtí blbci a burani, staří jsou oběťmi letitého patriarchálního zřízení a mají blbý kecy. Ženy všech věkových kategorií jsou naprosto úžasný. Nejchytřejší je malá holčička - filozofka, pak tu máme transku "Dannyho", kterážto dívčina předstírající chlapce, má pokoj vylepenej feministickýma plakátama, dále pak malou revolucionářku - model Gréta-Stranger Things, co doma haleká: "Mamí, kde mám to tričko na zítřejší demonstraci?" "Dívala ses do špinavýho prádla?", anebo: "To je kulturně necitlivé.", na nějakej joke o cizincích. Nejhodnější je samozřejmě BIPOC (Black, Indigenous, (and) People of Color) soused (tentokráte latino, pardon, latinx). Hotovej anděl, co by se pro ostatní nezištně rozkrájel. Hlavní hrdinka je opět děvka, tuhle ojížděla celá rocková kapela (jenom jedna?) a teď neví, s kým je těhotná (asi se všema :-)). Modla to současných wokesterů (podobně jako ve Venus nebo francouzským Revenge), a zas a znova projde nanebevzetím. Rodina je samozřejmě rozvrácená, otec neexistuje. Ale! Jak ty nány zavřou huby a začne poslední půlhodina, tak je to fakt boží jízda. Stejně tak scéna na jezeře nebo vznášející se tělo pod dekou.

plakát

Strážci Galaxie: Volume 3 (2023) 

Palec nahoru za anti-woke poselství filmu, ale jinak je to neskutečně patetickej kýč s trapným, infantilním humorem. Bezkrvá nuda, která se vleče jako týden před výplatou. Sterilní digibordel bez čehokoliv pamětihodnýho. Filmový komiksy jsou mrtvý, zapomeňme.