Poslední recenze (3)
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Narvaný kino a všichni se smáli od začátku do konce,víc netřeba dodávat
Panic je nanic (2006)
Kdo neviděl nepochopí.....
Kameňák 4 (2013)
Nejhorší film na kterém jsem kdy byl v kině,vydržel jsem to až do konce,ale bylo to peklo a to jsem nebyl žádnej odpůrce kamenáku,ale tohle je nehorázná ko....tina!!