Recenze (3 957)
48 hodin (1982)
Průměrná krimikomedie, kde medvědovitý Nolte a ukecaný Murphy pobíhají po San Francisku, občas se střílí, většinu času se dohadují a párkrát Murphy zahlásí (v pozdějším Policajtovi z Beverly Hills to rozbalil výrazně víc). Snad jen s výjimkou návštěvy kovbojského baru chybí nějaká zapamatováníhodná scéna a je škoda, že kvalitní záporácké duo Remar-Landham nebylo využito víc.
Duše (2020)
Message je fajn, i když nijak originální, a humor šel kompletně mimo mě.
Okno do ložnice (1987)
Sympatický thriller, ale žádná velká pecka a preferuju spíš podobný, ale atmosféričtější Klid noci. Guttenberg zhusta spoléhá na svůj charakteristický úsměv i ve vážné roli, McGovern baví jako sexy volavka hrající kulečník v závěru a vrah vypadá jako TinTin.
Slečna bestie (2020)
Landon si zas jede to svoje - vezme zajímavou a zábavnou komediální haluz-zápletku, naroubuje ji na vyvražďovačku, do hlavní role obsadí fajn herečku (tentokrát přidal Vaughna) a celé to zabije průměrným zpracováním. Scénář i humor jsou tu totálně prvoplánové a jak jsem se těšil na Vaughna hrajícího puberťačku, tak jsem přitom nakonec nejvíc trpěl a naopak mě bavilo sledovat Newton, jak hraje Vaughna. Hvězdičku za ni a druhou za ne úplně nudné vraždy. Pro mě film sotva na jedno zkouknutí - Landon fakt žádným velkým osvěžením žánru není. Jestli chcete vidět kvalitní hororovou komedii z roku 2020, dejte si Bloody Hell.
Chlast (2020)
Čtyři vyhořelí kamarádi si propíjejí cestu ven z krize středního věku. Sympatické drama se spolehlivě charizmatickým Mikkelsenem, pocitově přesné, ale mohlo víc zatlačit na pilu.
Kdo se bojí Virginie Woolfové? (1966)
Divadelní konverzačka plná otravného hysterčení.
Jen Bůh odpouští (2013)
Drive: Nedivácká verze. Refn túruje další dějově plytký a průměrný krimi scénář s Goslingem v hlavní roli barvičkami a občasnými výbuchy brutálního násilí, ale tentokrát mu chybí sympatické postavy a parádní soundtrack. A to dost citelně.
The Night Visitor (1971)
Bergmanovi herci ve studeném thrilleru o pomstě. Žádná velká sláva.
Kořist (1971)
Průměrná dobová kriminálka. Po zdlouhavé úvodní loupeži přišla zdlouhavá autohonička, ale ta byla aspoň pěkně fyzická, auta brutálně smykovaly a obouchaly se. Nejvíc mě na tom bavil charizmatický Sharif jako ležérní zkorumpovaný polda a taky jak Belmondo profackoval tu bloncku, Hossein bohužel neměl co hrát.
Sincerely Louis CK (2020) (pořad)
Louis C. K. je zpět a nesere se s tím.