Recenze (3 957)
Asistentka (2019)
Kancelářská nuda: The Movie. Ani nevím, jak jsem přetrpěl první půlku, ve které se absolutně nic nedělo. Na druhou mi už nezbyly síly.
Vrata do podsvětí (1987)
Rodinný horor, který se v první polovině nadechuje k efektovému strašidelnému finále, které zabírá celou polovinu druhou. Mám rád horory s dětskými hrdiny a líbila se mi ta jednoduchá zápletka s nalezením díry-brány do pekla doma na dvorku, ale scenárista se s postavami ani dějem moc nepáral a atmosféry to taky moc nepobralo.
Old Boy (2003)
Na mě poněkud zdlouhavé a necvrkl jsem si do gatí ani se scény s chobotnicí ani z bitky s kladivem, ale rozhodně jsem byl zvědavý, proč by hrdina vězněný a z vysvětlení jsem nebyl zklamaný.
Operace Entebbe (2018)
"Ty tu jsi, protože svou zemi nenávidíš. Já, protože tu svou miluju." Vousatý Daniel Brühl a nenalíčená Rosamunde Pike se samopaly v dramatu podle skutečné události (která inspirovala Delta Force s Chuckem Norrisem), kterému zoufale chybí drajv. Politické machinace a plánování protiakce v Izraeli byly zajímavější než linie s teroristy a rukojmími, třebaže si v ní zahostovala vyšinutá africká diktátorská hvězda Idi Amin. A asi se shodnem, že bez taneční linie bychom se všichni obešli úplně.
Colette: Příběh vášně (2018)
Dramatický základ v podobě umělecké spolupráce i otevřeného manželství tu je a Knightley a West jsou dobří, ale scénář i režie by mohly mít větší drajv.
Poltergeist (1982)
Do morku kostí osmdesátkový a spielbergovský rodinný horor. Potenciál i snaha tu byly, efekty dobré, ale mě to prostě nikdy nebavilo a nebaví.
Alphaville (1965)
Mix technofobní sci-fi a špionážního dobrodružství (nebo parodie na něj?) ve velenudném artovém kabátě. Dialogy mi přišly místy úžasně blbé, taky dramatická hudba mě brzy otravovala, ta trocha akce směšně ošéfovaná a samozřejmě je to fest pomalé. Záběry nočního města nebo stylových interiérů jsou fajn, ale čekal jsem zajímavější kameru.
American Horror Story - Cult (2017) (série)
Horor pro liberály? Hodně přitažené za vlasy, ale taky hodně (správně) nepříjemné. A zajímavě tématizující nedávnou společenskou situaci, která se zatím příliš nezměnila. Paulson, Peters a Lourd skvělí.
Bojovník (2019) (seriál)
Tak tohle jsem si hodně rychle zamiloval. Původně jsem doufal v podobně infernální akce jako v Gangs of London a i když jsem je tak úplně nedostal, ve výsledku mě to bavilo ještě víc. Špičková dobová gangsterka se solidními bitkami, skvěle napsanými, obsazenými a zahranými postavami (s řadou silných ženských hrdinek), napínavým dějem plným zvratů, který s postavami pořádně cloumá a každou dřív nebo později srazí na kolena, údernými a vtipnými dialogy a parádní výpravou. Chytlo mě to od prvního dílu a nepustilo.
WandaVision - Nesahej na ten ovladač (2021) (epizoda)
"Who´s doing this to you, Wanda?"