Recenze (3 957)
Tenkrát podruhé (2019)
Pohodový francouzský feel good movie.
Best of Stand-up 2020 (2020) (pořad)
Dost slabé, ani jeden z výstupů mě nějak zvlášť nerozesmál. Zajímavé je, že se tu vůbec neřeší události roku 2020. Radši si pusťte Sincerely Louis CK z loňského roku.
Za černou duhou (2010)
Potenciálně zajímavý námět, parádní vizuál i atmosféra a Michael Rogers je skvělý úchylák. Ale děje je tam sotva na půlhodinu. Lepší by to bylo jako videoklip.
Pouta (2009)
Zajímavý námět a výborný Ondřej Malý, ale strašně utahaný film.
Critters 3 (1991)
Po rozjívené dvojce přišla komornější, nevýrazná a zapomenutelná trojka.
Stín v oblacích (2020)
Komorní podivnost. První půlka má atmosféru nočního letu, ale hlavně se tu kecá, v druhé se dočkáme nějaké té akce, ale s výjimkou cool záběru Chloeina pádu z letadla a návratu do něj to není nic extra.
Zvrácenost strachu (2020)
Nuda. Ano, začne to jako survival a pak to uhne jinam, ale nijak zvlášť zajímavým směrem, dějově je to na mě až příliš řídké a drsný konec mi byl upřímně jedno.
In Search of Darkness (2019)
Letem světem amerických osmdesátkových hororů. Žánrového fanouška, co už nějaký ten dokument na tohle téma viděl, informačně příliš neobohatí, ale i tak rozhodně potěší. Široký a tudíž povrchní záběr a před kameru se podařilo dostat řadu zásadních tvůrců.
Smrt do roku 2020 (2020) (TV film)
Smíchy jsem u toho neřval, ale dost vtipných momentů se našlo. "Dneska už člověk nemůže nic říct."
Oblečen na zabíjení (1980)
De Palma si hraje na Hitche a giallo. Místy úsměvné, ale scéna ve výtahu a postava prostitutky v podání Nancy Allen jsou fajn.