Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Dr. House (2004)
Želvy Ninja (1987)
Simpsonovi (1989)
Česká soda (1993)
Avatar: Legenda o Aangovi (2005)
Děti všech zemí pozor! (obzvláště ty velké jako já) Jeden z nejlepších animovaných seriálů, které jsem měl tu čest vidět - úžasný příběh plný dobrodružství, napětí, překvapivých i bláznivých situací, spoře dávkovaných mouder, skvělých postav a jednoduché angličtiny. A navíc vyvážený v počtu i kvalitě dílů a vykreslování jednotlivých charakterů! Nemohu si odpustit touhu vidět nejméně další tři knihy. Kéž by. (Book One - 100%, Book Two - 80%, Book Three - 95%)
Futurama (1999)
M*A*S*H (1972)
Alf (1986)
Díky dabingu Oty Jiráka jsem si tento seriál zamiloval.Doma mám i knížku o ALFovi "Všechno dobré padá shůry".Nikdy nezapomenu na ALFovu mravenčí farmu a na to,jak z toho byl smutný.Tenhle seriál patří k mému dětství,takže jasné 4* a navíc,kdo by si nedal nadívanou křupavou kočičku? :o)