Poslední recenze (49)
Eurotrip (2004)
Sice pořádná ptákovina, ale stejnak se u toho furt musím řezat.
Piráti na vlnách (2009)
Miluju Rock'n Roll, takže nemůžu jinak než za 5. Ale k tomu musím i přičíst skvělý film u kterého sem se parádně bavil. Navíc trošku romantiky a monstrózní Happy End, ten je trochu kýčovitej, ale kdo by čekal něco jiného, že?
Kopačky (2008)
Já jsem se prostě královsky bavil :-D