Recenze (1 183)
Klan Gucci (2021)
Měla jsem pocit, jako by se to mělo každou chvilku rozpadnout. Sice se tak nestalo, ale pořád si myslím, že příběh je roztříštěný do epizod, které jen tak tak drží po kupě a že herci pořádně neví, co se od nich vlastně chce. Jsem zmatená a zklamaná.
Dívka ve sklepě (2021) (TV film)
Je to docela kumšt, udělat z tak tíživého tématu takovou frašku.
Zelená kniha (2018)
Ta hřejivost a opatrnická bezkonfliktnost mě, bohužel, moc nebere. Zvláště, když se s ní tak okatě kalkuluje.
365 dní (2020)
Ano, je to přesně takové, jakou to má pověst, ale stejně jsem se musela přesvědčit.
Jak jsem se zamilovala do gangstera (2022)
Přepálené ve všech ohledech. Tak moc, až mě ten manýristický, okázalý přístup začal iritovat. Jednu chvíli už jsem byla tak naštvaná, že jsem uvažovala o dvou hvězdičkách. Pořád jsem na vážkách, ale odvahu a ambice Polákům nemůžu upřít, tak ještě příště přidat trochu soudnosti.
Undercover - Season 3 (2021) (série)
Undercorver mě baví čím dál víc, a i když jedeme podle osvědčeného mustru, nemám pocit, že by ztrácel na kvalitě. Scenáristický tah, podle kterého jsou Bob/Peter a Ferry nuceni spolupracovat, je hodně dobrý nápad.
Dexter - Nová krev (2021) (série)
Vlastně tady nevidím žádný výrazný kvalitativní posun oproti předešlým dvěma skomírajícím řadám. Dexter už definitivně ztratil svou původní identitu zvráceného ale zásadového zabijáka, který jedná vždy chladnokrevně a logicky. A tím zmizelo celé kouzlo. Kdyby mě alespoň nemučila protivná postava neustále držkující Debry...
Reyka (2021) (seriál)
Kvalitní kriminálka z JAR, která má skvělou temnou atmosféru, uvěřitelný příběh a výborné herecké výkony.
Drž se blízko (2021) (seriál)
K seriálovým adaptacím kriminálek Harlana Cobena si nějak nedokážu najít vztah. Příběh je poněkud překombinovaný a postavy se často nechovají zrovna logicky. Podobné pocity už jsem měla i dříve a ani nevím, jestli je to vina autora anebo se jenom nedaří převést jeho knihy na obrazovku.
Jelenice (2019)
Krásná minimalistická blbůstka.