Recenze (1 181)
Turnaj zabijáků (2009)
No tak já jsem se skvěle bavila. Vždyť oni ti angláni si z nás nepokrytě dělají srandu. A ještě víc mě baví, jak moc lidí to naprosto vážně řeší!
Poslední taxi do Darwinu (2015)
Silné téma v poněkud dietním balení. Škoda. Ale i tak je Austrálie sama o sobě velice zajímavá země, trochu drsná a plná kontrastů.
Orora gongju (2005)
Čistá zábava. Když mi Korejci namixují dokonale nasnímanou akci, trochu brutality, trochu tajemství a hezkou pointu na závěr, tak mi ani ten nezbytný patos a ani přemíra emocí vůbec nevadí.
Únos (2012)
Mrazivě přesné. Vyjednávání, na jejímž konci zůstanou ze všech zúčastněných jen torza. Jsem ráda, že náš kamarád Břeťa už dlouhé roky kvůli banálním žaludečním vředům na moře nemůže. A to jsme mu tu exotiku tolik záviděli...
Emma (1996)
Emmu jsem si kdysi pouštěla vždycky, když jsem měla splín a bylo mi smutno. A vždycky zafungovala. Svěží, milá, vtipná, s jiskřivými dialogy. Skvěle obsazená a odehrávající se ve sluncem zalité nádherné krajině. Pokud na vás něco působí jako elixír - není nad čím dumat. Tu radost musím nekriticky ohodnotit maximem.
Někdo tam nahoře mě má rád (1956)
Kouzelný Paul Newman v roli nepříliš bystrého mladíka, který díky svému talentu rozdávat rány a neuvěřitelnému štěstí na lidi dokázal radikálně změnit směr svého života. I když box vůbec nemusím, uznávám, že pro určitou sortu kluků to bude nejrozumnější způsob jak vypustit páru a nenásilně se naučit respektovat pravidla. A zjišťuju, že se mi to nezdálo, ale že jsem na začátku mezi tou zlodějskou partičkou opravdu zahlédla Steva McQueena.
Jattáman (2009)
No tak já určitě nebudu cílovka, na mě je to až příliš infantilní a všeho moc. Anebo už jsem tak stará a prostě jenom nestíhám? Tu marnotratnou výtvarnou invenci ale oceňuju, jen bych ji radši rozdělila tak do deseti filmů.
Dcera (2015)
Že se vždycky najde někdo tak hloupý anebo zlý, někdo, kdo vám za každou cenu musí sdělovat pravdu, která je vám stejně k ničemu. Tak to bych si raději jazyk ukousla!
Vlk samotář a mládě: Námezdný zabiják (1972)
Připadala jsem si tak trochu jak na houpačce. Zábavné anebo milé momenty střídaly chvilky, kdy se mi myšlenky rozutíkaly někam úplně jinam. Trochu problém s koncentrací, který se opakoval i u následujícího filmu. Takže to vzdávám.
Accused (2010) (seriál)
Deset příběhů, deset lidských osudů a dobrý námět na přemýšlení...A stačí tak málo, skvělý scénář a bezchybné herecké obsazení.