Recenze (2 504)
Anakonda 4: Cesta krve (2009) (TV film)
Já ten příspěvek psal před tím než vyšel čeksý překlad 3 :-)
Dementia 13 (1963)
Velké zklamání děj o ničem skoro žádné vraždy slabé
Maraton lásky (2007)
Tahle komedie mě moc nechytla ani jsem se moc nezasmál kromě scény v obchodě mě tam nepřišlo nic vtipné.
Kopačky (2008)
Naprosto dokonalý film který funguje jak jako komedie tak jako romantický rozhodně nejlepší film na kterém se Apatow podílel.
Král Škorpión: Vzestup Říše (2008)
Podle hodnocení sem moc od toho nečekal ale zas tak špatné to nebylo viděl jsem horší.
Jezero hrůzy (1996)
Vcelku napínavý horor líbilo se my to.
Soví houkání (2006)
Shlédnuto dnes na HBO a hrůza čistý odpad
Odsouzeni k boji (2007)
Režisér si vzal na paškál jeden z případů kdy američtí vojáci zabily několik iráckých civilistů. Iráčané jsou ztu ukázaní jako svatí a přitom je to tu dobře vysvětleno ( jsou to jen ubožáci kteří odpálí bombu a schovají se) , na to asi režisér v své ´´ kontroverznosti,, zapomněl. Rád bych se dočkal i filmu z pohledu že v Iráku nejsou všeci nevinní ale to asi nebude.
Fantastický mazel (2008)
Ta třetí hvězda je za některé písně co tam zazněly jinak průměrná dětská komedie
Za hranicí strachu (2007)
Ale jo ušlo to