Recenze (635)
Jak vycvičit draky (2012) (seriál)
Bohužel, jako kvalita nic moc, filmu se prostě seriály vyrovnat nemůžou, aspoň ne takhle.
Dračí války (2007)
Takové solidní C, opravdu netuším o čem byl příběh, ale docela to jede: D
Dračí doupě (2000)
au...
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
Solidní kaše, ale drak byl slušnej.
Beowulf (2007)
Ne tak špatné, jak to vypadalo: )
Dračí srdce 3: Čarodějova kletba (2015)
Slabá vykrádačka, dračí vejce jsou granáty a drak je cuckold. Keltská armáda o 20 lidech, to je ten pach chudých a prosím, přestaňte každých 5 minut hrát soundtrack originálu, tím to nevylepšíte, ale vůbec. Buď to udělejte pořádně, nebo nechte draky spát.
Eragon (2006)
Je to až smutně nepovedené : /
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Darmo mluvit, posrali to naštěstí až ke konci. Chudák jezerní lid, ten to odnesl nejvíc. Ty hrdé lidi popsáné v knize degradovali na degenerované rybáře na Bajkale či co. CGI ultra fest, obvykle na to nebrečím, ale tohle už bylo moc, vystřižené scény tomu dávají korunu
Království ohně (2002)
Takový zvláštní film, jako kdyby ani básník nevěděl co tím chce říct.
Vyvolený (2000)
Téma superhrdina tak trochu jinak.