Recenze (637)
Království ohně (2002)
Takový zvláštní film, jako kdyby ani básník nevěděl co tím chce říct.
Vyvolený (2000)
Téma superhrdina tak trochu jinak.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Jednoduše, není tam pointa, někdo prostě nakopl kouli z kopce a jedem, kašlu na zbytek. Už předchozí díl byl špatný, ale tohle je upragde. Oni se s těma vojenskýma dinosaurama fakt nikdy nepoučí...
Jurský park (1993)
I dnes má stále hodně co nabídnout, tenhle film překonal svou dobu, stejně jako třeba pán prstenů.
Alexander Veliký (2004)
Dá se na to koukat, ale některé scény jsou až přehnané a přijde mi, že skokem rovnou do bitvy U Gaugamel přeskočili až příliš.
Robin Hood (1973)
Jsem Babin Úd, bohatým beru, na chudé seru.
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Není to můj šálekčaje ale koukatelné, jinak film postihla překladatelská horečka, spousta písniček byla v titulkách přeložena někde i hrubě tak, že původní význam vymizel.
Interstellar (2014)
Velmi slušné hardcore sci-fi.... až na ten konec. Vážně? Ale robot, hudba, vizuál, perfekt!
Ant-Man a Wasp (2018)
A já 5 hvězd nadhodím, protože ačkoliv pár vtipů bylo až trochu moc, viz. večeře na konci, tak jsem se dost bavil. Akce je super, o kvantovém světě spíše doporučuji moc nepřemýšlet, stejně jakože nikdo neřešil události z Thanos movie (loď která se zjeví nad městem a v dnešní době se info o tom nerozšíří po celé planetě?). Ale jo, jak bylo někde řečeno, nejlepší autová honička, jen trochu omezit X-con joky. Haha get it? X-com = X-con. Eh tak nic. Upřímně mě X-con přijde jako super název pro nějakou firmu šmejdů, conartists: D
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Občas si člověk položí otázku, proč je tenhle film the best. 1 nejlepší? 2 nejoblíbenější? Co dělá tohle dílo tím nejlepším mezi všemi? Můj názor, tenhle film je jak život sám. V tomhle filmu, tam jsou lidé, náhody, plány, naděje... Co víc by člověk mohl od života chtít?