Recenze (76)
24 hodin (2001) (seriál)
Jednoznačně nejlepší seriál. Kiefer Sutherland ve své životní roli. 1 série - 80% , 2 série - 100% , 3 série - 80% , 4 série - 100% , 5 serie - 100% , 6 série - 80% , 7 série - 100% , 8 série - 80% .
Nepřítel státu (1998)
Zajímavý thriller. Výborný Will Smith , skvělá hudba a parádní finále.
Barbar Conan (1982)
Dokonalá hudba a skvělý Arnold dělají z tohoto filmu bombastickou podívanou. Krvavé souboje , skvělý padouch.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Možná o trochu lepší než jednička. Hlavně velká zábava.
Hellboy (2004)
Byl sem nadšený. Výborná atmosféra , skvělé hlášky. Parádní film.
Hvězdná pěchota (1997)
Válečná sci-fi jak má být. Nesmírně brutální jak je u Verhoevena zvikem. Mám rád tenhle film.
Total Recall (1990)
Perfektní sci-fi s Arniem. Krvavé akční scény , výborný triky a skvělá hudba.
RoboCop 2 (1990)
Ne tak výborný jako jednička , ale pobaví. Hlavně závěrečné finále se povedlo.
RoboCop (1987)
Nesmírně brutální akční sci-fi. Parádní podívaná , která mě vždy pobaví.Clarence Bodicker byl pěkně vyšinutej psychopat.
Doom (2005)
Určitě jeden z nejlepších filmů podle počítačové hry. Závěrečné patnácti minutové finále je bombastické.