Recenze (378)
Drive (2011)
Mistrně zvládnutý thriller s parádním soundtrackem a výborným Goslingem v hlavní roli. Hodnocení: 84%.
Méďa 2 (2015)
Dvakrát odvážnější a dvakrát lepší než první díl. Proto taky Ted 2. Hodnocení: 81%.
Bláznivá dovolená (2015)
Rodinné komedie moc nevyhledávám, ale tohle bylo příjemné překvapení. PS: Chris Hemsworth neměl chybu a i se svými 7 minutami ve filmu jednoznačně dominuje. Hodnocení: 77%.
Stážisti (2013)
Pohodová komedie, u které se skvěle bavíte aneb dlouhá reklama na práci v Google. Příjemné herecké výkony obou představitelů a mladé osazenstvo bylo rovněž v pořádku. Film občas trošku nudí, ale jinak je vše OKAY ( reklama ! ). Hodnocení: 75%.
Rivalové (2013)
To je snad poprvé ve filmu , kdy jsem nevěděl jaké postavě držet palce více. Hodnocení: ( souhlasí ) 90%.
Český slavík Mattoni 2015 (2015) (pořad)
Velice ,,vtipný" moderátor a ,,nečekané" výhry. Co víc si přát!? Hodnocení: 7%.
Fakjů pane učiteli 2 (2015)
Komedie, která splnila účel a pobavila. Řemeslně dobře natočené, skvěle zahrané a vtipy se vážně povedly.Jenomže příběh je okoukaný z prvního dílu a jde vlastně pořád o to stejné akorát v Thajsku. On je to dobrý film jen jsem ho už předtím viděl v podobě prvního dílu , takže výsledek není tak úplný jako u jedničky. Dvojka měla prostě smůlu v tom,že byla druhá. Takže čau Zeki a teším se až tebe a tvoji partu dementů uvidím za 2 roky ve vesmíru kvůli ukradenému zlatu ,které se omylem dostalo na Měsíc. Hodnocení:66%.
Spectre (2015)
Tak tohle nechápu. Tohle že je ten Bond , který je označován jako jeden z nejhorších v sérii bondovek ? Mě se teda nezdá ! Na jednu stranu jsem naštvaný na zdejší hodnocení , ale na jednu stranu jsem rád , protože kdyby nebylo na novou bondovku tolik kritiky tak bych nebyl tolik překvapen jako teď. Spectre mě hodně nadchlo a to nejen díky výbornému obsazení,ale také díky skvělé akcí a kameře. Začátek je výborný a velmi na mě zapůsobila první scéna na jeden střih ( opravdu přidala na dojmu z celkového filmu ). Ano snímek má pomalejší tempo,ale to není důkaz že musí nudit , protože je zde velmi mnoho zajímavých scén, bez toho aby James Bond musel vystřelit ze své pistole a to já rád ocením. Film má možná předvídatelný příběh, přepálené finále a záporákovi se moc prostoru nezanechává ( a to je opravdu škoda s jeho potenciálem ) , ale zanechal ve mě ten pocit , který jsem skoro vždy u každé bondovky měl a já to prostě žeru, takže snímku odpustím toto nepatrné selhání. A jakožto milovníka této série se mi líbilo i vrácení bondovské nadsázky, starých dobrých hraček z dílny Q a velice podařeného smyslu pro humor, který k bondovkám prostě patří. Myslím si,že neúspěch Spectre zapříčinilo hlavně to, že diváci byli zvyklí , že Craigův Bond má být temný, osobitý a bez nadsázky. A Spectre byla taková menší odchylka od ostatních Craigových bondovek a to se né každému muselo líbit. Mě se Craigův styl bondovek hodně líbil, ale starší bondovky s nadsázkou mi také nevadili. Takže Spectre je taková příjemná kombinace. Skyfall zůstává sice nepřekonaný, ale Spectre mu udělalo hodně velkého konkurenta. A já už se nemůžu dočkat jakým směrem povede další Bondovo dobrodružství. Hodnocení: 85%.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Film zaujme hlavně krásnou výpravou a perfektní atmosférou. Bohužel jsem si k němu ale jinak cestu nenašel.
Coach Carter (2005)
Film velmi zaujme a upoutá vaší pozornost. Basket moc nemusím ( jsem fotbalista ) , ale tento film naštěstí není jenom o basketu jak jsem si myslel prvně , ale povedené drama o tom jak to chodí s černochy na ulici. Samuel L. Jackson je v tomto filmu velký charakter a i mládí herci hrají dobře ( např: Channing Tatum ). Bohužel snímek má i slabé stránky. Nepřehledný střih při hře basketbalu nebo trošičku nudné a zbytečné pasáže v některých částech filmu. Celkový dojem z filmu jsem měl opravdu dobrý. Hodnocení: 80%.