Recenze (2 271)
Jak vycvičit draka 3 (2019)
Slušný animák, ale nic víc.
Americká krása (1999)
Zajímavě natočený film, který mě nezasáhl. Postavy veskrze nesympatické a příběh neeskaluje takovým tempem, který bych čekal. Spacey ale výborný.
Zelená kniha (2018)
Jeden z těch opravdu dobrých filmů, kde je cítit kvalitní práce celého štábu.
Ostrov Dr. Moreau (1996)
Strašlivě zpackaný film, který začíná lákavě, ale brzy se z něho stane podivná směska nefunkčních scén. A Thewlis má na krku jednu z nejhůře zahraných postav, kterou jsem kdy viděl.
Místo zločinu Ostrava - Krásné světlo (2020) (epizoda)
Zatím veskrze průměrná detektivka, která nevyužila neokoukané exteriéry Ostravy.
Maják (2019)
Vizuálně precizní a působivé, herecky velmi silné, ale chyběl tomu silnější scénář. Škoda, že celek autoři nedotáhli do výraznějšího finále, takto je posledních dvacet minut spíš otravných než zdrcujících. Film do karantény to ale není, momenty fakt psycho.
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Zoufale nevyužitý potenciál. Nudné plácání v krásných exteriérech s nevýraznou hlavní hrdinkou. Nevím co film měl vlastně říct, ačkoliv se pár zajímavých myšlenek našlo.
V karavanu po Slovensku (2020) (seriál)
Nepříliš povedené putování po Slovensku. Gondík mi neseděl, výběr témat také ne a celkové pojetí mi přišlo odfláknuté. Některé díly byly i přes krátkou stopáž vyloženě útrpné.
Ostrov doktora Moreaua (1977)
Povedené ztvárnění literární klasiky. Film má dobrou atmosféru, dobové masky a v čele dobré herce. Neprávem opomíjená klasika sci-fi se solidními hororovými momenty.
Vražda na jachtě (2019)
Aniston výborná, Sandler své role čím dál tím častěji pouze odchodí. Evans víceméně v pár záběrech. Celkově lehce zábavné, jinak veskrze průměrné.