Recenze (1 862)
Sky Sharks (2020)
Tak tohle byl po dlouhé době ultrameganářez vole!!!! Zombie náckové na zmutovaných lítajících kyber žralocích. Nahá Evička Habrmanovic. Camea pár celebrit. Hromada cecků, gore a krve. mňááááám :98%
Airwolf (1984) (TV film)
každá legenda nějak začíná. Jako fakan jsem ten seriál žraal.
Blade (1998)
Dnes už vlastně klasika. Wesley tu válí.
WandaVision - Ve speciálním dílu... (2021) (epizoda)
kurdek nabírá to grády
Heavy Metal 2000 (2000)
paradoxně mě tenhle díl bavil daleko víc než ten předchozí nekonzistentní povídkáč. Navíc kreslená Julča a její kýble hmmmm.... mňááám 89%
Yummy (2019)
tak tohle jsem si fakt užil. Po dlouhé době super zombárna s drsným černočerným humorem a ještě drsnějším happyendem :) 92%
WandaVision - Přerušujeme vysílání (2021) (epizoda)
hmm, začáná to bejt zajímavý a napínací
Krása na zabití (1999)
kurva, tak takovej nářez jsem nečekal. Dnešní komedie už si nemůžou dělat prdel z ženských a postižených, jako tady, Tleskám a bavím se. Krásnej poklad jsem našel.
Caddyshack (1980)
pořád zábavná komedie, která pobaví i po letech. Hovnóóóó 99%
Žár (1981)
obč kopírka jásona13.tého. Pár koz, bobrů a masakrování nůžkama zahradnickýma.. Nicméně musím smeknout pře Savinim a jeho geniálníma efektema. 89%