Recenze (2 031)
Rande naslepo (2017)
Ne že by mi to smíchy natrhlo prdel. Tři hvězdy dávám, že je to německý. Sonst nix mehr.
Yes Day (2021)
Blbá blbost.
Nenávist, kterou jsi probudil (2018)
Paráda. Jediný co to ve mě probudilo, byla chuť usnout. Takže jsem do konce nevydržel. Jinak asi dobrý. kdybych tušil vočemtomělobejt......
Vražedná bilance (2018)
Sorry jako. Sračka.
Ptačí průvodce pro všechno (2013)
Film plnej ptáků, hrajou v tom ptáci, pípaj ptáci, mele se jen o ptákách, ještě mi chybělo, aby ty ptáci ukázali ptáky... tzn.....je to pěkná ptákovina.
Mizerná jízda (2020)
No po pravdě, jsem na to zíral pár minut, a fakt jsem to chtěl utnout, a zkomentovat to, že to je neskutečná sračka totálně vo hovně. No, nějak mi napadlo si na csfd přečíst co to jako kurwa má bejt, a zdejší plénum mi svými rozporuplnými doušky mouder vnuklo myšlenku, že to ještě zkusím, že tomu dám šanc. No a fakt dík, páč jsem to nějak v kebuli přechápal, pootočil závity, a nakonec jsem si to vážně dost užil, chvílemi jsem se dávil smíchy, takže bych dal klidně i pět hvězd, ale těsně před tím okamžikem jak se dávaj ty hvězdičky jsem si uvědomil, že na pět koulí to nemá, a to proto, že...protože.
Zkus mě rozesmát (2011)
Jedna z nejpovedenějších Sandlerovek. Není potřeba přemýšlet. Stačí jen nasednout a potrhat se z toho smíchy! :-)
Hořící Mississippi (1988)
Nikdy si nezapamatuju jak se píše Misisipy. Ale navždy si zapamatuju tenhle film. Proč: Hekmen a Dafou jsou výborný, děj je výbornej, natočený to je hodně výborně, a tak to prostě má bejt. A třikrát černý Kurwa na konec.
Manžel na zkoušku (2018)
Jo tak todleto jsem přesně potřeboval. Jako že čekám klídek, pohodičku, pomalý usínání, a ono mi to znenadání totálně natrhne zadek smíchy :-) Miluji to. Miluji ten pocit, když si na konci můži říct... dám si to ještě jednou..
Bankéř (2020)
Třešnička na dortu. Jak chudý chudák z černočerné tmy ke štěstí přišel, a následně o štěstí svou blbostí přišel.