Recenze (85)
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Je to pecka, nenechte se odradit, smát se budete hodně a komu se líbila jednička, bude se líbit i dvojka, bez obav. Jen konec je poněkud zbytečně patetickej, ale kdyby takovou drobnou chybku měly všechny filmy, joo to by sme se měli nádherně:-))
John Wick 2 (2017)
Jednička byla zjevením, s neskutečnou atmosféru a příběhem. Dvojka chce být ve všem lepší, a je ve všem nudnější a plošší, bohužel. Ale pořád je to slušnej akčňák:-)
Toni Erdmann (2016)
Asi jsem z jiné planety, než většina hodnotitelů tohodle filmu, jak tak koukám:-))) Nicméně něco tak nudného, zdlouhavého, nezajímavého a zbytečného jsem už hodně dlouho neviděl. Naprostá nuda, ani slzy ani smích, maximálně hodně silné přemáhání nutkání odejít z kina.
Zúčtování (2016)
Jak pro mne bylo loni největším překvapením Sicario, tak letos jednoznačně Zúčtování. Dopředu jsem nic nečekal, a dostal jsem luxusní zážitek. Víc takových prosím!!!!
Sedm statečných (2016)
Kdyby se to nejmenovalo Sedm statečných, tak klidně i 4 hvězdy:-)
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Aaaaaaa proč, proč. Tohle měl být dokonalý film, má dokonalou předlohou. A takhle to Burton zprzní. To je prostě nenapravitelná škoda. Vizuálně udělané precizně a výborně, to je bez debat. Za to taky moje tři hvězdy, ale co udělal z příběhem, to je na kriminál skoro:-) Samozřejmě poněkud přeháním, ale kdo sirotčinec četl mě doufám dá za pravdu, ale atmosféru se prostě převést nepodařilo. A ten konec, to se musel scenárista uplně zbláznit a všechno postavil na hlavu. Nejspíš to je dané tím, že nepočítali s pokračováním a nějak bylo třeba film ukončit, ale takhle, to je uplně mimo. A proč Emma lítá a Oliva umí pracovat s ohněm a ne obráceně, to jako proč? Nedává to smysl, snad je aby se režisér mohl vyřádit. A casting, krom titulní dvojice, ten z knihy nebere snad nic. Jen se slzou v oku vzpomenu na Pána prstenů a věrnost tamních postav předloze. Obrovská škoda promarněného potenciálu.
Dívka ve vlaku (2016)
Emily Blunt je dokonalá herečka, a snad jedině díky jejímu hraní jsem u filmu neusnul. Bohužel v porovnání s knižkou je strašně plochý, nedokáže vtáhnout do děje a vleče se jak týden před dovolenou. Přitom myšleno to je dobře, evidentně se všichni snažili, ale alespoň pro mne to bohužel nefunguje. A domnívám se, že kdo nečetl knihu, bude místy poněkud zmaten:-)
Vzkaz v láhvi (2016)
Ze všech třech dosavadních filmových dílu jednoznačne zatím nejslabší, sem zvědav jak si poradí dále třeba se slabší knižní předlohou Marcem, naopak se už teď těším na Nesmírného:-)
Assassin (2015)
Tajně jsem doufal v nového Tygra a Draka, Hrdinu, či Klan létajicích dýka. A dostal jsem uplnou slátaninu, bez hlavy a paty, film, který by potřeboval titulky vysvětlující kdo co a proč právě ted dělá, místy dokonce i kdo je kdo a kde:-)) Vážně peklená nuda, a kecy o komposici a uměleckém ztvárnění si strčte za klobouk:-))
Pád Londýna (2016)
Ty vole, tohle snad ani není možný. Strašnej film, natočenej jak žákem zvláštní školy. Nedává smysl, děj je uplná kravina, herci trapně hláškujou jak v nepovedené parodii na Posledního skauta a veškerý peníze co na ten film měli dali za herce (chudáci, tohle kdyby věděli dopředu, tak si myslím, že si zablokujou mobily i maily a přestěhujou se na druhej konec světa) a nic dalšího jim asi nezbylo. Ztráta času, fakt na to nechoďte.