Recenze (85)
Na hraně temnoty (2010)
Těžko se mě to honotí. Film je to solidní, ale prostě na něco s Melem jsem čekal víc.
Kniha přežití (2010)
Nejsem moc na westerny, ale tenhle z naší temné budoucnosti mě dostal.
Sherlock Holmes (2009)
Solidní jednorázovka. S výborným zpracováním, ale poněkud pokulhávajícím příběhem. Nicméně douám, že to není poslední "akční " Holmes.
Vyfič! (2009)
Překvapení. A to veskrze positivní. Ani jsem pořádně nevěděl na co že to do kina jdu, ale musím říct že, že tenhle příběh 17-ti leté dívčiny, která si postaví hlavu a místo soutěžím krásy se začne věnovat Roller Derby (zní to pěkně divně:-), kde najde samu sebe, to v čem je dobrá, mě docela dostal. Koneckonců, sám pořád hledám:-)
Avatar (2009)
Dechberoucí! Viděl jsem to zatím pětkrát (3x 3d, 1x IMAX, 1x 2D s titulkama) a pokaždé jsem byl unešen. Pro mě v současnoti jednoznačně ten NEJ film ever:-)
Zombieland (2009)
Překvapení, dost solidní "předvánoční" zábava:-)
Ctihodný občan (2009)
Z kona jsem odcházel zklamaný, ale děsně. Takhle promrhat potenciál, to je trestuhodné! Ve finále vyjde film jako nesmyslný, bez pořádného konce a s hrdiny, kdy ten sympatičtější je sadistický blázen. Pro mne zatím jednoznačné zklamání roku.
Zataženo, občas trakaře (2009)
Vtipné, svěží, chytré. Jen do toho.
Michael Jackson's This Is It (2009)
Možná je to tak trochu podvod, možná to nepatří do kina (i když, kdo může takhle soudit), možná je to celekm slátanina, ALE jsem rád, že si takhle můžu Michaela pamatovat, a ne jako zoufaklého Micky Mouse od soudů. Má to sílu, má to grády a je jasné, proč byl Král. A i když jsem spíš na rock'n'roll, tak občas si teď Džeksna dám.
Můj život v ruinách (2009)
Koukám, že hodnotím na průměr. Ale budiž, prostě mě to docela bavilo.Lehká, příjemná romantická komedie, a i když to není zrovna můj pazourkový oštěp, tak na mě prostě fungovala.Rozhodně se toho nebojte.