Poslední recenze (41)
Tenet (2020)
Tak som sa na to tesil...Najvacsie sklamanie za rok 2020. Ani som to nedopozeral. Po case 1:40 som to vypol.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Asi 2-3 dobre casti kde som sa aj zasmial. Ale z 2 serii je to malo. Humor je urceny skor pre tinedzerov ako pre dospelych. Niektore casti boli na hranici demencie. 1 hviezda za Jamie Pressly, ktora hraje sprostu jak vysita a 2 hviezda za Nadine Velazquez, lebo je pekna.
Statečné srdce (1995)
Videl som to ako pubertak a uz vtedy ma silno zasiahol a dohnal k slzam, ktore som tazko zakryval. Film je dokonaly. Gibson podava najlepsi vykon svojej kariery. James Horner tu nahral prekrasnu hudbu, ktora iba posilnuje zazitok z tohto vyborneho filmu, ktory napisal sam zivot.